Inlägg från: Theina |Visa alla inlägg
  • Theina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Underbara nya Mumin-nyheter om man har den kortärmade tröjan och leggingsen tillsammans.. vilken kjol kan man bryta av snyggt med? jeanskjol? hade helst velat ha samma rosa kjol som mudden är.. vet ngn vart man kan hitta det?

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    3småttingar skrev 2010-01-02 13:12:59 följande:
    Vi har samma smak :P  Jeanskjol hade ju vart snyggt men även en rosa kjol ja... får hålla utkik!
    Haha, ja det har vi onekligen härligt.. jag beställde lite kläder i webshoppen förut ikväll, det setet med Mumin leggings+tröja och en sådan rosa ny tröja med grodan på + lite från H&M också mest basgrejer.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    TeDrickaren skrev 2010-01-03 13:32:37 följande:
    Jag hoppas lite tidigare...mormor kommer upp och ska shoppa loss till barnen (deras julklapp)
    sånt är underbart
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag ringde till mina lidnexbutiker, och en av dom hade fått grejerna men de låg kvar på lagret och skulle tydligen ligga där i cirka en ve cka innan de ska ut i butik?! så även om ni inte ser kläderna så fråga efter dom

jag har beställt tröjan-tightsen i webshoppen + den rosa tröjan med groda på men det är ngt knäppt, för jag betalade med kort,och pengarna är dragna på mitt kort men står fortfarande som obetalda om jag loggar in på mina sidor.. datorn hängde sig när jag försökte betala.. ?! brukar dom vara snabba på att skicka? ngn som vet? mumintightsen passar också bra till en vårnyhet-tunika jag köpte på H&Ms webshop, väldigt fin med fickor fram

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    anette 81 skrev 2010-01-03 21:13:49 följande:
    vilken tunika då?
    Äh, länken vill sig inte.. barn-flick 86128- överdelar-toppar och den första i kakigrön fast jag köpte rosa
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Lejån skrev 2010-01-03 21:54:31 följande:
    Såg muminkläderna igår. Gillar de turkosa!
    ja visst är dom fina ser fram emot att få mina.. däremot är dom i en storlek större så hon kan ha det till sommaren så det går inte att använda nu. blir som en karamell i munnen till sommaren
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    h80 skrev 2010-01-03 22:05:47 följande:
    jag var på lindex idag o köpte mumintightsen o tunikan. Vad var det för tunika som fanns på hm?
    jag har länkat till den i inlägg 304 här ovan.. supersöt ja vilken storlek tog du?

Anette: jag tog 92 i båda till Linnéa i vår och sommar. hon blir 1½ i april.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    anette 81 skrev 2010-01-03 22:31:03 följande:
    okej vet inte vilken storlek jag ska ta du går in på tunikan o högerklickar o väljer egenskaper o sen väljer du adressen där o klistrar in här
    Jag visste inte riktigt heller först, men enligt deras tabell är 92 1½-2 så därför tog jag det.. och hon har 86 i nästan allt nu och jag tänker detta till vår och sommar..

ca 77 cm och 10 kg.

tack anette, har alltid undrat hur man gör

starliight: typ så sa dom i min butik också, fast att dom har fått in kläderna och de kommer i butik om cirka en vecka.. därför beställde jag på hemsidan (fan 70 kr frakt+exp. svindyrt).. eftersom i stan hade inte kläderna kommit än, utan bara på väla utanför stan där jag så sällan är.. ser fram emot den rosa tröjan m groda också, men den tog jag i 86 för den är mer tänkt till nu.
    ♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10