Inlägg från: trollizz |Visa alla inlägg
  • trollizz

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Finns det ingen rabattkodstråd med lista kvar?

• trollizz

Frågar igen!

Rabattkodstråden Listan, finns det någon ny sådan?

Tacksam för svar!

• trollizz
    Snorky skrev 2010-02-18 09:37:22 följande:
    annars har du ju rabattkod.se
    Fast jag är ute efter utskrivbara rabattkuponger att ta med till butik! Så som det var i LISTAN. Är det ingen här som lägger in utskrivbara kuponger till LIndex längre?
  • trollizz
    Hallontårta skrev 2010-02-18 18:01:50 följande:
    Men det beror väl på om det finns eller inte? Som det är nu finns det inga att skriva ut, vad jag vet.
    Men OM det finns att skriva ut, NÄR det finns. VAR kan jag hitta dem här då? När det inte finns någon lista?... Finns det någonstans där folk KAN lägga in utskrivbara rabatter? Det var mest så jag menade och undrade? Som det var förut alltså...
  • trollizz
    Snorky skrev 2010-02-19 08:03:16 följande:
    det har väl inte kommit nån denna månad ännu, för det brukar alltid länkas i denna tråd då iaf.Annars kan du ju starta en ny lista... jag har tröttnat på den tråden för länge sen, för folk kunde inte hjälpas åt med den utan skulle bara ha. Jag var en av de som var med o startade den.
    Ok, vad tråkigt att det blev så. Jag får aldrig rabatt fr Lindex till min mail. Därför har iaf inte jag kunnat bidra med det.

Men då vet jag att dem läggs in här när det finns! TACK!
  • trollizz

Är det bara jag som inte tycker att äpplekläderna ej är så himla fantastiska? Kolla på dem idag i butik.

Känns som lite grupptryck..!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10