För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
Kikar in och kanske man passar i denna tråd ;) sonens klädskåp består i ganska stor del av Lindex :D
Kikar in och kanske man passar i denna tråd ;) sonens klädskåp består i ganska stor del av Lindex :D
Någon som har Kaxs overallen från KappAhl? Dom hade den på halva reapriset idag, funderade om man skulle köpa till nästa vinter..
okej.. får se om jag köper eller ej då, den skulle bara blivit runt 24 €. :P Kan ju alltid ha som extraoverall..
Skulle köpa en FIX vinterjacka från Lindex idag, de var på 70%, men såklart fanns det inte större än 92 kvar :( blev en Bamse tröja istället..
Hej! Nån här som har erfarenhet av FIX skaljackorna? :) Köpte en röd fin åt min son idag, går dom alls att jämföras med POPs skaljackor?
Var och bytte FIX skaljackan från storlek 104 till 98 idag, 98 var också stoooor på min snart 2åriga son som är ca. 94 cm lång. De måste ju vara stora i storlek :-O
Väntar på leggingsen och t-tröjorna med äpplen på också :) Hoppas de inte ser för tjejiga ut..
Var in till Lindex butiken här i stan igår och där fanns inga äppelkläder än :(((
Kan ju kanske bero på att Finland är lite efter ;)