Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Nån som vet när Lindex brukar köra halva reapriset? ute i butik alltså.. {#lang_emotions_smile}

• ÖNadja
    Stina0 skrev 2010-01-01 19:28:32 följande:
    Strax innan BB i Januari har jag för mig...
    låter lovande. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-01-01 19:39:49 följande:
    åh låter nice! rätt så snart alltså. då ska jag dit och hoppas på att jag får tag i lite fler jeans. dom med muddar och stars på fickorna
    vilka är det?  *nyfiken* {#lang_emotions_dreamer}

Ja tänkte försöka hitta nån vinteroverall i stl 56..  {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-01-01 19:43:20 följande:
    dom som fanns i webshoppen för kanske hmm 3-4 månader sen. som var så poppis. lite baggy med muddar i midjan och benslut. som fanns i blått med röda detaljer och grå med lila detaljer
    ååhh..dom lät fina. Tyvärr några ja totalt har missat! {#lang_emotions_embarassed}
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-01-01 22:03:29 följande:
    har du dom hade du nog gillat
    Har du ingen bild på dom så ja vet vad ja gått miste om..?  {#lang_emotions_wink}
  • ÖNadja

Tänkte höra med er Lindex experter om det är nån som vet vad det är för vatten pelare på FIX skalkläder?

• ÖNadja
    Hallontårta skrev 2010-02-22 15:02:31 följande:
    6000 om jag inte minns fel :)
    6000?!!

Didrikssons ligger väl bara på 2000?

Vet nån vad pop har på deras kläder?
  • ÖNadja
    Tullemi skrev 2010-02-22 20:24:30 följande:
    POP har 10.000 på skaljackan enligt deras säljare.
    Det stämmer säkert.

Jag har varit inställd på att köpa ett "Love" set från didrikssons (ca 700-800 kr), tills jag fick höra att vattenpelaren va så låg.

Jag använder inte galonkläder utan vill ha bra skalkläder.
    Reima använder vi på vintern och hade förra våren. Men i år tycker ja det är lite väl saftigt att lägga ut ca 1000 spänn för bara jackan (!), så ja ser mej om efter andra märken.

Nån som provat både pop och fix?
  • ÖNadja
    Hallontårta skrev 2010-02-22 20:34:04 följande:
    Jag har bara haft fix och är hur nöjd som helst. Sonen har suttit i vatten utan att bli blöt :)
    Hur är dom i kvaliten?

Gummibandet under foten? dragkedjan? färgen?
  • ÖNadja
    Lejån skrev 2010-02-22 21:08:29 följande:
    Kan bekräfta det. Inte på skaljacka dock, men på 3 i 1 jackan fick vi problem med dragkedjan, men fick reklamera.
    Så länge dom är bra på att ta reklamationer så är det ju inget större problem. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Lejån skrev 2010-02-22 21:25:30 följande:
    Precis. Förutom att vi blev utan jacka den gången...
    Ja, det lät ju roligt. {#lang_emotions_dreamer}
  • ÖNadja
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-02-22 21:47:35 följande:
    Vår dragkedja pajade också efter bara en månads användning men då var jackorna i rätt storlek slut och de kunde inte laga så vi stod också utan jacka, kul kul! Fick ju tillbaka pengarna men ändå drygt, tur att pop alltid har jackor på lager! Fick gå dit och köpa en ny till ord pris lite surt men den har hållt väldigt bra iaf och i år vågade jag inte chansa på fix utan har köpt pop till båda killarna.
    De är ju sant, de är ju inte så kul. Vi har en timme att åka också för att ta oss till närmaste lindex. Kan ju va lite möttot om man inte har nåt ärende in till stan.

Men byxorna är det inget fel på?

Då skulle man ju kunna satsa på en pop jacka och fix byxor. då sparar man ju fortfarande 300 spänn. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-02-22 22:02:04 följande:
    Jag har klämt många gånger på Fix skalbyxor men har alltid tyckt att de är så tjocka och klumpiga så jag har aldrig provat dem. Jag har kört med lindex vanliga outwear för 149 kr istället och de har hållt bra för oss. De är ju inte vattentäta som pop och fix men funkar för oss och de är smidiga och bra. Spöregnar det så kör vi galon på våra killar men är det bara vått och skitigt så kör vi skalbyxorna.
    Är fix byxan fodrad?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10