Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Kikar in.. Finns det typ nå vårvantar på Lindex, Kappahl eller H&M? Hittar inga på hemsidorna.. storlek 1-2 år eller liknande..

ELIAS 090326
  • Tessou

Just ja.. tänkte ju fråga en annan sak! När jag shoppar på Lindex hemsida så står att man ska kryssa i om man är medlem eller ej. Jag är det.. men på mitt kort står det inget giltighets-kod.. så då har jag inte fått poäng på mina köp va? Kan man reglera sånt?

ELIAS 090326
  • Tessou

Snorky;
    Aha okej.. trodde det va som på H&M att man får rabattcheckar då man handlat över en viss summa.. Vad synd!

ELIAS 090326
  • Tessou

Så då är det ''OK'' att missa att fylla i kortnumret, man får bra rabatter ändå?
    Jaa, Lindex och Kappahl skickar ofta sms om olika erbjudanden!

ELIAS 090326
  • Tessou

Synd att det inte kan vara både fri frakt + exp OCH 30% på  valfritt plagg.. oavsett summa, då hade jag beställt direkt! Hittar bara 1 plagg jag verkligen vill ha...

ELIAS 090326
  • Tessou

Hittade faktiskt byxor till mig så det blev en beställning iaf, med 50 kr rabatt på mitt plagg! Har såna byxor/leggings/treggings/jeggings... (finns ju 1000 olika namn! ) på mig nu i denim och nu blev det ett par svarta! Passar jättebra faktiskt, jag är så smal och har långa ben, så jag blir nog nöjd!

ELIAS 090326
  • Tessou

...glömde fråga en sak. Ska hämta ut paketet i en butik, får man ett sms som vanligt som man visar upp eller så? Har aldrig hämtat ut ett paket där tidigare.

ELIAS 090326
  • Tessou

molnen;
    Dessa har jag beställt nu www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx och de jag har sedan innan är mörk denimblå, ljusare än vad som finns på hemsidan nu dock men i samma märke. De är jättesköna men tycker de är lite förstora ''ovanför grenen upptill midjan''.. vet inte vad det kallas? Det blir pruttljud när jag går.. inte så kul kanske..
    Jag har storlek S på mina men de är lite stora i midjan, skulle nog behöva XS men de krymper väl mer å mer efter varje tvätt. De är inte lika som då de va otvättade.

Line80;
    Fina, men min sambo skulle skämmas ihjäl dock om jag hade de på mig! Han tycker det ser ut som att jag har långkalsonger eller ridbyxor på mig...

ELIAS 090326
  • Tessou

Det är ju SJÄLVKLART att de kommer in intressanta saker när jag imorse skrev att jag inte hittat nåt......

ELIAS 090326
  • Tessou

Tycker H&M är jättesmå i storleken, tajta liksom... Har bara köpt till storlek 80 där på babyavdelningen, kanske är annorlunda när det är på barn - 86 å större..?

ELIAS 090326
  • Tessou

mysak79;
    Har inte just de byxorna, utan mer mörkblå denim.. men det är samma märke som de på bilden. Gillar de jättemycket, lite stora för mig dock framtill (grenen och uppåt) men jag tänkte att de kanske krymper i tvätten. Mina sitter jätte bra och är faktiskt ganska bra i längden fast jag e lång å smal. Beställde ett par svarta nu i veckan, får se hur de är.

ELIAS 090326
  • Tessou

Ha ha, tydligen bara jag som gillar leggingsen... Men har ni svarta allihopa?
    Jag har ju beställt ett par svarta, kanske är annat än med denim...?

ELIAS 090326
  • Tessou

Har också tänkt köpa den förut, men det blev en kornblå istället!

ELIAS 090326
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10