Inlägg från: Smilla75 |Visa alla inlägg
  • Smilla75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Tittade igenom rean idag men jag tycker inte det är lönt att handla till halva reapriset eftersom det är samma pris som ordinarie pris med kuponger. Jag har inte mod att försöka kombinera rean med 50 kr kupongen, det står ju tydligt på att det inte går.

• Smilla75

Kom just ett SMS om 10 % på rean till 10 januari, men det har man ju ingen större nytta av.

• Smilla75

Då hade jag tagit 92 eftersom den har långa armar som inte blir bra med uppvik.

Lindex är mindre än HM i storlek.

• Smilla75
    Thegran skrev 2010-01-13 19:01:17 följande:
    nån som vet om det kommer någon 30% på sms inom den närmsta tiden?så kär i mumin tightsen!
    Det finns kupong att skriva ut.
  • Smilla75
    Thegran skrev 2010-01-13 19:14:43 följande:
    såg det nu :)tack!Vet du, eller nån annan, om det bara går att använda en gång? Registreras det på kortet på nåt sätt?Vi har två lindexbutiker...tror ni det kan funka att ta en kupong i varje butik?
    Det brukar jag alltid göra och det har aldrig uppmärksammat, de är nog bara glada att sälja.
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-01-21 10:05:25 följande:
    när det inte finns nåt kvar längre Nä, men det dröjer väl nån vecka
    Fast det är ju inget att vänta på, då finns inget kvar alls. Det är ju samma pris nu, bara man tänker lite strategiskt.
  • Smilla75

I Sollentunas tre butiker fick jag ihop till barnen för totalt 395 kr med ordinarie pris på 1640 kr!! Fast då har jag rensat allt som var något att ha så nu är det kört!

Sedan köpte jag några fina koftor till mig och en klänning med.

Men rean var bättre förra året, då var flick jättestort. Nu var bara baby bra. Tur man har flick, pojk och baby så man inte missar ett fynd...

• Smilla75
    Madge skrev 2010-01-31 16:18:08 följande:
    Finns det någon rabattkupong som gäller på Lindex nu?
    Går ut idag, finns i tråden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10