Inlägg från: Glittrax |Visa alla inlägg
  • Glittrax

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Buttelina skrev 2010-02-18 14:30:50 följande:
    nu finns där bild på lite äpple kläder i bildis underbara irl
    vad var längden på leggingsen och bredden på tshirten? om du vill mäta vid tillfälle?
  • Glittrax

hur var äppeltightsen i stlk nu, visst räcker 104 på en tjej som är runt 93 cm lång?

• Glittrax
    j00hanna skrev 2010-02-20 13:33:25 följande:
    Jag hade reserverat ett par i storlek 110 åt min son på ca. 93 cm lång.Var idag och böt till storlek 104. Tror de blir bra :)Om du far bakåt i tråden lite så har Buttelina lagt in en bild på sin dotter i storlek 110.
    aha... var de mycket längre i stlk 110?

Jo jag såg bilden på buttelinas dotter, men hon är ju längre än våra så ja 104 blir nog tokbra!
  • Glittrax
    S0000006329318_F_W30_20100126153554.jpg

Visst funkar denna till en tjej? den gula tyckte jag var så dassig i färgen och jag gillar färg på min dotter.. fick tag på äppeltigthsen med.. sååå fina!
  • Glittrax

Nån fler som tycker att dessa byxor är annorlunda i kvaliten detta år? i fjol har jag för mig att de var kraftigare, hade tänkt köpa de för att de var kanon i fjol, men de känns tunnare och inte lika slitstarka nu!
  • Glittrax

Det är Lindex Outwear om nån undrar

• Glittrax
    mortillsju skrev 2010-03-02 18:34:17 följande:
    Jag tycker de verkar vara exakt samma som innan. Men jag köpte inte förra våren utan hösten innan det...... ett tag sen
    ok.. kanske blivit grövre efter tvätt.. vem vet..
  • Glittrax
    Lejån skrev 2010-03-02 19:22:04 följande:
    Håller absolut med dig! De i år känns mkt tunnare än de förra!
    ja där ser man, jag tror jag köpte dotterns för ganska precis 1 år sen, men de i år kändes "plastiga" på nåt sätt och tunna som sagt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10