Inlägg från: j00hanna |Visa alla inlägg
  • j00hanna

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Kikar in och kanske man passar i denna tråd ;) sonens klädskåp består i ganska stor del av Lindex :D

• j00hanna

Någon som har Kaxs overallen från KappAhl? Dom hade den på halva reapriset idag, funderade om man skulle köpa till nästa vinter..

• j00hanna

okej.. får se om jag köper eller ej då, den skulle bara blivit runt 24 €. :P Kan ju alltid ha som extraoverall..

• j00hanna

Skulle köpa en FIX vinterjacka från Lindex idag, de var på 70%, men såklart fanns det inte större än 92 kvar :( blev en Bamse tröja istället..

• j00hanna

Hej! Nån här som har erfarenhet av FIX skaljackorna? :) Köpte en röd fin åt min son idag, går dom alls att jämföras med POPs skaljackor?

• j00hanna

Var och bytte FIX skaljackan från storlek 104 till 98 idag, 98 var också stoooor på min snart 2åriga son som är ca. 94 cm lång. De måste ju vara stora i storlek :-O
    Väntar på leggingsen och t-tröjorna med äpplen på också :) Hoppas de inte ser för tjejiga ut..

• j00hanna
    Rosenbarn skrev 2010-02-06 21:09:53 följande:
    Sonen fick en beg FIX jacka av en kompis och den är i str 98 den var större än den nya POP jackan jag köpte i str 104...
    OJ :D inte konstigt att den är så stor då.
  • j00hanna
    Sarisparis: Ja, vi byter nog inte heller till 92, den går ju att dra in både nedtill och i ärmarna.

Hallontårta: Knappast är han liten :) Vår son är däremot LÅNG, alla tror han är runt 3 år fast han fyller 2 i mars :)
    Jag skulle nog också testa storlek 92 om jag vore du, eftersom din son ändå är såpass mycket kortare än min son och jackan gick nästan ner till knäna på min son baki.
  • j00hanna
    Hallontårta:
    Jag tycker inte han skulle kunna växa så mycket att den i 92 blir för liten till sommaren.
    Man vet ju aldrig men. :D
    Om det är 92 han har på bilden så passar den ju bra, bara att dra in den nertill lite :)
  • j00hanna

Var in till Lindex butiken här i stan igår och där fanns inga äppelkläder än :(((
    Kan ju kanske bero på att Finland är lite efter ;)

solstraalen skrev 2010-02-17 20:06:36 följande:
    Undrar hur äppeltröjorna är i strl? Sugen på en till min grabb som är typ 93cm och normal i kroppsbyggnad.
    Din son är ungefär lika stor som min (så stor jag tror han är iaf :D) Och jag tänkte nog ta 104 till honom. Borde passa i sommar också. Just nu är 98 passligt på honom.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10