Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Fyndade en FIX-overall i Lerum, halva reapriset och sedan kupongen med 30 % på det, nöjd! :) Där fanns en del ytterkläder till barn o baby på rea i går iaf.

• winters
    Hallontårta skrev 2010-01-31 15:29:21 följande:
    Här är det ingen rea alls på overallerna! Jag som går in och kikar titt som tätt nu för att inte missa om de kommer på rea :>
    Det verkade som att de nyss plockat fram det, de väntar väl gärna in i det sista nu när vintern ska hålla i sig...
  • winters
    star67 skrev 2010-01-31 18:01:51 följande:
    jaha kunde man använde den kupongen på rea varor också
    Ja, de hade glömt att skriva att den inte fick kombineras med andra erbjudanden, så den här gången gick det fint...
  • winters
    Coca cola light skrev 2010-02-05 22:26:39 följande:
    Funderar på den här vindoverallen från fix. Jag skulle vilja ha en sådan till Noah. Han är just nu i storlek 68, har bla molnoverallen från Lindex i 68 men den börjar nästan bli liten. Han är 65 cm och väger 7 kg. Tror ni att han kommer att drunkna i 80 eller ska jag chansa på att han kommer kunna 74 hela våren?
    Oscar har en sådan nu i storlek 62, han är exakt lika stor som Noah. Den har han haft i flera månader och kan fortfarande ha den, men den börjar bli lite liten. Jag skulle nog ha köpt 74, för när jag tittade på 80 såg den stor ut. Det är ju synd om den först passar till sommaren... Så skulle jag gjort iaf.
    Oscar 091001
  • winters
    LillaJag89 skrev 2010-02-07 16:20:09 följande:
    Någon som vet om vindoverallerna på baby är stora i strl?
    De är ganska stora tycker jag. Oscar har haft sin 62:a sedan han var en månad, då var den för stor, men det gjorde inget. Han har den fortfarande (65 cm o 7,2 kg), den börjar bli lite kort i ärmarna och benen, men det är inga problem ännu, och jag räknar med att kunna ha den senare i vår fast utan att ha flärparna nerdragna. Annars får vi köpa en ny, den har varit super!!
    Oscar 091001
  • winters
    Hejpådig skrev 2010-02-09 21:37:57 följande:
    vilken kod var det nu igen?
    LC1002
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-02-10 06:01:43 följande:
    har varit på rea dock (o då halva reapriset..), tänkte om du inte har kvittot kvar.  undrar oxå om det gäller i butik (kupongen)
    tror att det även gäller butik, vet inte varför den är förlängd
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10