Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

leabus skrev 2010-02-18 21:26:17 följande:
    Nån som sett om dessa finns kvar i 86 i butik? Är dom nedsatta i butik också eller bara på webben?www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701...
    är på 25% i butiken! De har butikskampanj på utvalda jeans på barnavd
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-02-19 13:16:40 följande:
    Äppeltröjorna... hur är de i storlek??
    normala tycker jag
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-02-19 13:41:07 följande:
    Köpte äppletröjan och molntröjan idag och det var väldig skillnad på storlekarna på dem. Molntröjan såg väldigt smal ut och äppletröjan bred. Molntröjan kommer nog sitta bäst på min smalis. Ja ni kan ju se i bildtråden, äppletröjan i stl 86 är nästan lite större än molntröjan i 92. Jag har dock inte provat dem på dottern än då hon har sovit sedan vi gick från stan. Så jag får återkomma när jag provat.
    jo, det kan jag iofs hålla med om, lite breda är de allt, men det tycker jag alla Lindex kläder är på min son...(o ändå fortsätter jag köpa dem! ) MEN den röda och den gröna tröjan med figurer på (som även Ängeln83 har på sin söta son i bildis) sitter faktiskt jättebra på mín son. Den känns inte så bred.
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-02-19 15:49:47 följande:
    Så, nu har jag äntligen fått prova tröjorna på henne! Äppletröjan blir nog lagom, den var lite stor men det var ju så jag hade tänkt det. Molntröjan däremot är verkligen liten i storleken! Stl 92 satt tajt på min tjej och hon är väldigt smal (väger ca 10 kg vid 2 år och 3 mån). Och det här är det första plagget i stl 92 jag nånsin köpt till henne (förutom en Bamsetunika men den var jättestor på henne) så det känns lite sjukt att jag kanske t o m skulle tagit 98 istället. Det är ju snyggt att den är tajt, men jag är ju rädd att hon växer ur den innan den ens kan användas. För det går nog inte att ha nån långärmad tröja under och börja använda den redan nu.
    oj, då måste den vara liten! Skumt!!! Jag hade bytt om jag var du..
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-02-20 11:51:20 följande:
    Ja precis. Hade jag haft en son hade jag gillat äpplekläderna ännu mer. Fy så trista alla pojkkläder är!
    håller emd! Köper ofta på flick till Alexander, inte det som är i mitt tycke fööör flickigt, men annat. tex tröjan med figurer som även din dotter har som vi pratade om igår, den hänger ju på flick.
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-02-20 18:25:00 följande:
    Håller med. Mina söner kan i princip inte ha några av pop´s byxor Bara de i tight slim modell och tyvärr fanns det knappt några i höstens kollektion i den modellen, så de fick vi klara oss utan, fast det fanns många riktigt snygga, men på ser de förjävliga ut
    precis samma här
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-02-21 13:18:59 följande:
    Fast det jämnar nog ut sig, för du får rabattkuponger mycket oftare om du har Lindex-kort än H&M. Tycker jag iaf.
    håller verkligen med! SNÅLAST i stan HM ju... Inte alls i samma liga som Lindex o Kappahl!
  • AochJsMamma

Måste bara säga..jag älskar Molos lurvar, men denna från Kappahl blev jag heelt kär i! Så fin, och insidan är fodrad med fint bomulls/trikå tyg.. 199 kr, o så 25% kupong såklart...= 149 spänn, som hittat!

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-02-27 20:39:58 följande:
    vet du vilka färger den fanns i?
    denna samt ljusgrå med rosa kantband.
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-02-27 21:51:40 följande:
    Är det bara jag som tycker Lindex har jättemycket fint till töserna nu?? (som vanligt nästan inget till pojkar)....
    håller med! Speciellt alla fina tunikor, så att man dör nästan! {#lang_emotions_heart} 
  • AochJsMamma
    Thegran skrev 2010-03-02 19:01:59 följande:
    nån som vet om butikerna fått in badkläder?
    japp! Baddräkter, bikinis, badshorts samt badbyxor. Köpte supersöta till sonen.
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-05-01 21:24:31 följande:
    japp! Baddräkter, bikinis, badshorts samt badbyxor. Köpte supersöta till sonen.
    Lindex skall tilläggas
  • AochJsMamma

OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++++ NY TRÅD!!!! +++++++++++++++++++++++++++

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10