Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Mitt livs lycka skrev 2009-12-18 08:31:54 följande:
    Fel, fel, fel!!!Det där var koden för 50 kr rabatt när man handlar för 100 kr.Sorry!
    tack ändå...hade tänkt shoppa lite kläder till moi! behöver bl a nåt att ha nedtill ¨på julafton..får ta en sväng till en lindex butik istället
  • AochJsMamma

Får ni 50 kr kupongen (om man handlar för 100 kr) att funka?? Står bara att den registrerats men inget dras av... Har inte använt den innan ...

• AochJsMamma
    Buttelina skrev 2009-12-21 18:05:48 följande:
    den gäller inte på rea eller t3bet2...
    ahaa...där harvi svaret..tusen tack, då slipper jag trycka in den sablans koden fler ggr.. Syns att sms:et inte gäller på nätet (alltså att detfanns kod också..)

För det är ingen som har fått "handla för 300 kr få 100 kr rabatt" på kupong va??
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-12-21 20:59:05 följande:
    Inte i butik heller?
    nope, kollade nyss på kupongen o mkt riktigt så står det endast ord pris..så inte rea iaf..men kanske på t3b2 i vissa Lindex eftersom det är standard erbjudande.
  • AochJsMamma
    passau skrev 2009-12-27 16:27:23 följande:
    idag fyndade jag didriksson-overall på 70%, känns rätt bra*L*
    ojoj snacka om fynd!! vart då om man får fråga?
  • AochJsMamma

2 små prinsessor skrev 2009-12-28 12:37:58 följande:

jag skulle väntat till hösten. Nu rear ju många företag ut sina overaller, och många köper ju hellre nya i affär då. Dessutom är det väl till hösten som de flesta inser att barnet behöver en ny overall.
    samma här, har en hel del vinterkläder o skor som ska ut på T men väntar till hösten, även om jag hade behövt pengarna nu efter all shopping o julklappar..
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2009-12-29 23:03:20 följande:
    Nu har det kommit ut ett par nya Mumin-plagg i Shop online, vilken härlig blå färg det var på dem. Men har tyvärr ingen pojke att köpa till så det får nog vara. Men spännande att se vad som kommer mer.
    menar du pyjamasen?? Ser inga andra plagg...-( nyfiken ju!!
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2009-12-30 18:34:58 följande:
    Finns i webbshopen nu
    jag är KÄR!!! Tack!! En sån ska köpas asap!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10