Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

star67 skrev 2010-01-13 12:14:47 följande:
    nej det är mumin body 2 st ska ringa och kola om de kan läga de till min bestälning som står fraktas till butik. det är kanske för att jag har en kod på 30% eller vad tror ni???
    går inte att kombinera o bara att använda en gång.
  • Hejpådig

Ta 2 bet för 1 på rean i Varberg. Fanns HUR mycket som helst...blev 3 trosor till mig ett par till dottern o Mumin tunikan på 30%. men kunde köpt mkt mkt mer...massa bamse m.m m.m

• Hejpådig
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 11:42:17 följande:
    åå vad kul att höra!!! Min mamma ringde precis från Lindex avenyn, de hade inte hängt upp några skaljackor, VARFÖR är de ofta så sena?? Märkligt! Men den fanns på Kungsgatan så det får bli en därifrån..PERFEKT att man har 30% kupongen nu!!
    måste fråga- vad gör en skaljacka så bra? är själv på jakt efter en vårjacka till dottern.....
  • Hejpådig
    Xgirl83 skrev 2010-01-27 12:03:25 följande:
    Den är vattentät (men andas) och så kan man variera vad man har under den beroende på temperatur, t ex med fleecetröja. En "vanlig" vårjacka har ju oftast ett visst foder som kan vara för varmt vissa dagar t ex. En skaljacka kan ju användas även på sommaren ibland när det är blåsigt och/eller regnigt. Skaljackan är helt enkelt ett vind- och vattentätt "skal".
    okej okej tack tack då vet jag =)
  • Hejpådig
    winters skrev 2010-02-09 21:35:00 följande:
    Japp, det är 30 % på en valfri vara.
    vilken kod var det nu igen?
  • Hejpådig

synd bara att det bara finns ett par leggins att välja på, hade varit bra med 3 färger precis som tröjorna...

• Hejpådig
    SanningKonka skrev 2010-02-18 11:33:26 följande:
    För barn under 1 år har jag aldrig sett fulare kläder på än Lindex!
    Hallontårta skrev 2010-02-18 12:18:58 följande:
    Tack för informationen!
    haha trodde är för oss som GILLAR lindex, inte hatar! svårt att läsa kanske?
  • Hejpådig
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:16:22 följande:
    Vad tror ni om användningsområdet för den vindtäta FIX-overallenwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Priset är ju toppen men min kille är nyfödd och liten, den finns bara från stl 62 och FIX är ju alltid stort. När skulle ni använda overallen och hur länge på året? Vi bor i Stockholm och som vintern är nu går vi inte ut med vagn utan åker bara bil till förskolan måste jag erkänna.
    jag har en marinblå, köpte den i höstas o den har varit såååå bra! har den när det är kallare med en fleccetröja under o perfekt när det är plusgrader! sonen suger på tummen o kan inte göra det fastspänd i bilen med en tjockare overall o då är denna perfekt! han börjar växa ur den nu men hoppas kunna ha den iaf fram till slutet av april/maj....

rekommenderas varmt alltså.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10