Inlägg från: TeDrickaren |Visa alla inlägg
  • TeDrickaren

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Thegran skrev 2010-01-13 19:14:43 följande:
    såg det nu :) tack! Vet du, eller nån annan, om det bara går att använda en gång? Registreras det på kortet på nåt sätt? Vi har två lindexbutiker...tror ni det kan funka att ta en kupong i varje butik?
    Så har jag gjort någon gång utan att de har reagerat....vet inte om det registreras...
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • TeDrickaren
    jannah skrev 2010-01-15 12:23:38 följande:
    Beställde precis lite från webbshoppen... Två jeans på rea till mig själv, ta två betala för en! Den nya randiga Bamse-tröjan och en jeansklänning till dottern...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=272...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=699...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=398...Uttnyttjade 30%-rabatten på klänningen och fick 50 kr. i rabatt vid köp över 100 kr (Bamse-tröjan). Totalt betalade jag 472,50 för alltihop! Skapligt nöjd! Bara ETT par av jeansen skulle kostat mer till ordinarie pris... :)
    Jeansklänningen har jag också köpt! Jättefin är den.
  • TeDrickaren
    jannah skrev 2010-01-15 22:18:35 följande:
    Ja, den är fin! Har kikat på den i butik flera gånger, men aldrig köpt den. Så nu blev det ett bra tillfälle med lite rabatter! Man kan ju matcha så fint med långärmad tröja och strumpbyxor eller leggings till... Sen när det blir varmare behöver man ju inte ha nåt långärmat under.
    Precis köpte denn i en strl större så jag hoppas den håller så länge jag vill.
    Köpte min med 50kr rabatten
  • TeDrickaren
    Finesse skrev 2010-01-16 09:00:56 följande:
    då får du hoppas att hon inte helt plöstligt tokväxer.. jag köper 104 på lindex till min dotter nu.. hon är 24 månader..
    Vår dotter är snart 3år och har länge köpt strl 104/110 på lindex, säkert i ett halvår.
  • TeDrickaren
    mollan nu skrev 2010-01-16 11:04:55 följande:
    Lindex kläder är små. Dottern är 3½ nu och jag började med 104 till henne förra sommaren. De börjar bli små i tröjorna nu, byxorna funkar än.
    Byxorna, speciellt velourbyxorna köper jag i strl 110. Tjejen har långa ben....testade 104 men fanns ingen växmån i dem....vill vara lite ekonomisk fast man inte behöver det igentligen med de priser som lindex har på t3bet2 eller på rea

VILL HA REA NU!!!, alltså halva reapriset
  • TeDrickaren
    yoshimi skrev 2010-01-18 15:12:03 följande:
    Idag började 2 för 1 i min butik! :)I Göteborg kan tilläggas,men det brukar ju vara samma överallt.
    Spännande....
  • TeDrickaren

Jag älskar våra didirksson skaljackor, super bra! och stora i strl.

• TeDrickaren

Priset är ju mellan fix och POP, bra andra handsvärde också

• TeDrickaren
    Coca cola light skrev 2010-01-26 16:49:38 följande:
    Fyndade en röd fixoverall i storlek 98 idag. Dottern har denna vinter en bamseoverall i storlek 92. Tror ni att hon kommer kunna ha 98 nästa vinter? Jag är så osäker på hur fort barn växer men 104 känns så väldigt stort.
    Bra fyndat!
    Hur gammal är hon?
    Vår dotter vägrar overall, bara jacka och byxa som gäller här
  • TeDrickaren

Så glad!! Fyndade två st 3 i 1 vinterjacka idag, för 400kr!! det kallar jag billigt.
    Nu fattas bara termobyxor också....någon som vet vad de kostar annars??

• TeDrickaren
    winters skrev 2010-01-31 15:16:26 följande:
    Fyndade en FIX-overall i Lerum, halva reapriset och sedan kupongen med 30 % på det, nöjd! :) Där fanns en del ytterkläder till barn o baby på rea i går iaf.
    Där jag skulle varit!!!
    Behövde ett par svart fix termo....
  • TeDrickaren
    Coca cola light skrev 2010-02-05 23:19:32 följande:
    Tack för era svar. Då ska man bara bestämma sig för färg. Lutar år turkos, men samtidigt är det så tidlöst med marinblått. Tur i alla fall att jag fortfarande har 30% på ett babyplagg kvar.
    Hade också tagit turkost, gillar inte marinblått.
  • TeDrickaren
    Anna i Skåne skrev 2010-02-06 11:09:59 följande:
    Hihi, jag hadetagit marin. Klassiskt
    Smaken är som
  • TeDrickaren
    maruttan skrev 2010-02-06 18:01:52 följande:
    Åh måste slänga in en "vuxen"-fråga till er Lindex experter! Spanade in ett par baggyjeans i butik idag men dum som jag var så köpte jag dem inte utan tänkte beställa dem från webshopen eftersom ett annat plagg jag ville ha inte fanns i rätt storlek.Jag har sett förut att de, jeansen , skulle komma in v 5 men nu hittar jag dem inte på hemsidan?!Dessa jeans är det jag menar:mafimo.blogg.se/2010/january/farligt-att-surf...#commentNågon som vet om de har funnits i webshopen men tagit slut?
    snygga!! de skulle jag också kunna tänka mig
  • TeDrickaren
    maadicken skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    Självklart!
  • TeDrickaren
    molnen skrev 2010-02-17 17:55:28 följande:
    Hur är Didrikssonsjackor i st.?
    Stora, som POP:s
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10