Inlägg från: molnen |Visa alla inlägg
  • molnen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

j00hanna skrev 2010-01-12 12:28:39 följande:
    Någon som har Kaxs overallen från KappAhl? Dom hade den på halva reapriset idag, funderade om man skulle köpa till nästa vinter..
    Vet flera som reklamerat den då tyget på knäna spricker.
  • molnen
    Finesse skrev 2010-01-12 15:50:27 följande:
    nej som sagt bara på strumpor och accesoarer tyvärr men Kappahl hade bra rea på ersboda..
    Hittade en fin plyshtröja och ett bar byxor på kappahl på stan igår men inväntar Lindex-jag bruka hitta mer jag tycker om där
  • molnen
    yoshimi skrev 2010-01-18 15:12:03 följande:
    Idag började 2 för 1 i min butik! :)I Göteborg kan tilläggas,men det brukar ju vara samma överallt.
    Har du fyndat mycket????
  • molnen
    mellerud skrev 2010-01-21 21:06:57 följande:
    Såg nya windstoppers och överdragsbyxor från Fix idag.
    I vilka färger????
  • molnen

Ni som köpt nya skaljackorna och byxorna kan ni inte lägga in bilder..?????

• molnen
    Pink Muffin skrev 2010-01-26 12:19:46 följande:
    Visst har det kommit fleecejackor också? Ingen som köpt och kan lägga ut i bildtråden??
    Har det kommit windstoppers eller vanliga fleecejackor ?????
  • molnen
    Pink Muffin skrev 2010-01-26 13:06:12 följande:
    Jag har fattat det som att det kommit FIX windstoppers!
    Hoppas det kommer och i fina färger,dotten behöver en ny
  • molnen

Hur långa /stora är FIX överdragsbyxorna i st? Dottern är ca 97lång vad ska jag ta för st ?(ska beställa på nätet)

• molnen
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 21:01:54 följande:
    Alexander har en kropp som är som gjord för POPs WS, det är det ändå som bekymrar mig lite iom att då kanske FIX WS:n inte funkar. Tänkte åka ner till stan imorgon och köpa den iallafall, så får jag prova den på honom hemma. 30% går ju ut imorgon, och den vill man ju utnyttja till detta...
    Har det kommit WS i era lindexbutiker ? den på hemsidan är väll en vanlig fleece?
  • molnen
    mortillsju skrev 2010-01-30 22:04:25 följande:
    De jag ser på hemsidan i röd och grön från FIX är WS.
    Den som heter fleecejacka och kostar299kr?
  • molnen
    Smilla75 skrev 2010-02-17 14:36:12 följande:
    Vet ni om POP slutat med ryggsäckar för jag hittar då ingen på hemsidan men finns kanske i butik. Min dotter vill ha en när hon blir 4 år snart.
    Jag har sett marinblå ryggsäckar på vårtat POP (umeå)nyss i marinblått (vet ej om de funnits i fler färger.
  • molnen
    Tessou skrev 2010-02-24 11:01:59 följande:
    Hittade faktiskt byxor till mig så det blev en beställning iaf, med 50 kr rabatt på mitt plagg! Har såna byxor/leggings/treggings/jeggings... (finns ju 1000 olika namn! ) på mig nu i denim och nu blev det ett par svarta! Passar jättebra faktiskt, jag är så smal och har långa ben, så jag blir nog nöjd!
    Vilka har du köpt ? och hur är de i st?
  • molnen
    Peak skrev 2010-02-26 18:38:16 följande:
    Köpte snygga jeans till sonen igår, 199 kr med 50 kr rabatt-kupong
    Köpte också dem igår ,jättesnygga och dottern blev jätteglad Stjärnor (sa hon)
  • molnen

Köpte den turkosa t-shirten med traktorer till min dotter  men sambon tyckete den var lite väl pojkig.

• molnen
    Hallontårta skrev 2010-02-26 19:15:46 följande:
    Inte alls ju!! Den är jättefin Köpte den blå till sonen, han blev jättepoppis på förskolan
    Det blir nog hon också (har många pojkkompisar på dagis)
  • molnen

De är inte smala ,dotten är 98lång och väger drygt 16kg och jag fick dra åt dem mycket i midjan.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10