Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Jag har inte fått något sms

• Rosenbarn

Vilken fin jacka tukos - den kommer de bli till sonen... När den kommer hoppas jag att en rabatt finns

• Rosenbarn
    j00hanna skrev 2010-02-06 19:14:04 följande:
    Var och bytte FIX skaljackan från storlek 104 till 98 idag, 98 var också stoooor på min snart 2åriga son som är ca. 94 cm lång. De måste ju vara stora i storlek :-O Väntar på leggingsen och t-tröjorna med äpplen på också :) Hoppas de inte ser för tjejiga ut..
    Sonen fick en beg FIX jacka av en kompis och den är i str 98 den var större än den nya POP jackan jag köpte i str 104...
  • Rosenbarn
    maruttan skrev 2010-02-06 18:01:52 följande:
    Åh måste slänga in en "vuxen"-fråga till er Lindex experter! Spanade in ett par baggyjeans i butik idag men dum som jag var så köpte jag dem inte utan tänkte beställa dem från webshopen eftersom ett annat plagg jag ville ha inte fanns i rätt storlek.Jag har sett förut att de, jeansen , skulle komma in v 5 men nu hittar jag dem inte på hemsidan?!Dessa jeans är det jag menar:mafimo.blogg.se/2010/january/farligt-att-surf...#commentNågon som vet om de har funnits i webshopen men tagit slut?
    SNYGGA- Måste ja spanna in
  • Rosenbarn
    maadicken skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    Klart du ska försöka reklamera, de är ju fel på varan,,,
  • Rosenbarn

bara en fråga någon som vet om man kan kombinera två rabatter både 30% på valfritt plagg o på babyplaqgg??

• Rosenbarn
    Tessie tessie skrev 2010-02-10 20:35:38 följande:
    Jag får inte koden att funka på shoponline. Vad kan det bero på? Någon som testat LC1002 idag?
    får de inte heller och fungera
  • Rosenbarn
    maadicken skrev 2010-02-10 22:38:41 följande:
    jag beställde med 30% utan problem vid 18.30 idag
    vet du om man kan använda flera rabatter på samma gång
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10