Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Storlekar på Lindex kan ju göra en galen för mindre! Man vet aldrig vad man ska ta... Nu hade jag bunkrat med 86:or i velourisarna till lilleman och idag klagade sambon på att han tyckte att de var korta i benen. Kul när man har lådan full!! *suck*

men å andra sidan, då får jag alltså shoppa mer...

längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Shoppade äntligen mudd-jeansen idag, och lyckades även hitta den fina jeanshängselklänningen på rea. Dottern blev också lycklig när hon hittade mumin-långkalsonger. Höll i en fix WS också men blev snål..

• Lejån
    anette 81 skrev 2010-01-09 22:25:16 följande:
    vilken muddjeans då?
    De svarta med stjärnor på fickorna och lila band i midjan. Finns blåa/röda också.
  • Lejån

98. Har hittills bara hittat i 122 överallt. Jag litar på Buttelina att de passar trots att jag eg. tänkte mig 92...

• Lejån
    anette 81 skrev 2010-01-09 22:34:01 följande:
    ja just det dom var så konstiga i storleken
    precis, och de ska ju vara lite baggy så.
  • Lejån
    Xgirl83 skrev 2010-01-10 15:30:17 följande:
    När jag ändå satt och kollade i förra vårens trådar så hittade jag att halva reapriset började tisdag 21 januari för medlemmar.www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932523-85.h...Men jag hittade inget om T2B1 på rean innan det blev halva reapriset, jag hade för mig att det alltid brukar vara det först... I vilket fall så får vi nog med andra ord vänta ytterligare en dryg vecka på ½ reapriset.
    Exakt, jag har inte heller något skrivet om att det var 2 för 1 innan halva förra jan. Hoppas att det blir halva direkt!

Visst var det förresten någon som frågade om rea på overaller? Det var det här på ett Lindex såg jag idag. 498 tror jag det var. Fanns dock bara strl 98.
  • Lejån

Här var det minsann rea på Fix-jackorna! *glad* Perfekt pris för dagis-jackor, blev varsin till barnen. Fanns inte rätt storlek till tjejen dock, så hennes är lite stor men bättre det än för liten. 299 kr för två jackor gillar jag.
    Blev även två pyjamasar till lilleman, en rosa med lysande ögon till pappas stora förskräckelse.

• Lejån
    star67 skrev 2010-01-19 23:28:30 följande:
    nej de var inte men nude blir biligt, tror ni man måste fynda nu jackor eller hittar man sen i början på vår rea???
    De där finns det ganska gott om runt i butikerna kring där jag bor. Både i rosa, svart och lila. Vet dock inte vad de kostar.

Jag fyndade jackor igår, FIX-dubbeljackor för 299 kr.
  • Lejån
    star67 skrev 2010-01-20 12:04:59 följande:
    ja de är jätte snygga faktikt men finns inte kvar hennes stl i lila hade gärna tagit lila eftersom rosa blir smutsigt snabb och svart tycker inte att är fin till små men även rosa finns inte i hennes stl. ska kolla på andra butiker. 
    Tror att 104 blir för stort till henne.

Jag gillar svart, så jag hade lätt kunnat ta en svart jacka om jag gillat den.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10