Inlägg från: jannah |Visa alla inlägg
  • jannah

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Finesse skrev 2010-01-16 09:00:56 följande:
    då får du hoppas att hon inte helt plöstligt tokväxer.. jag köper 104 på lindex till min dotter nu.. hon är 24 månader..

Hon har alltid vuxit i jämn takt, men man vet ju aldrig... Har köpt en del tröjor i stl. 98 till henne den senaste tiden, och dom är rätt stora fortfarande... Så jag tror och hoppas att stl. 98 i den klänningen räcker ett tag. Men framåt våren får man nog börja köpa 104!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    etindris skrev 2010-01-30 09:40:58 följande:
    jannaH. satt och kollade i blidtråden och har inte shoppat mycket lindex tidigare men nu verkar de ha massor av fint. den gröna bamse tunikan vet du om den fortfarande finns i butik?. Den var underbar. Vill ha till lilltjejen. Jag köpte muminkläderna igår men tröjan i 98 var förstor till min 3-åring så jag måste jaga mindre!!!
    Den tunikan började dom ju sälja i höstas nån gång och gick väl åt rätt snabbt. Vet faktiskt inte om dom har haft med den på rean? Om du har tur kanske du kan hitta den i nån butik, annars kanske Tradera kan vara ett alternativ?

Var tröjan i 98 för stor? Konstigt... Min tjej, som blir 2 år i maj, har den i stl. 98 och den sitter perfekt. Lång visserligen, men det gör ju inget. Då kan hon ha den länge! :) 
    Eller har du en pojke? Det kan ju hända att pojktröjan är annorlunda i storlek...
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    sarsparis skrev 2010-01-31 20:30:36 följande:
    ibland undrar man....ser många kosntiga auktioner på tradera, folk verkar inte ha koll riktigt. häromveckan såg jag tröjor från ica maxi som kostade 79:- samt att det var tag 3 betala för 2 på dessa, budet låg på 149:-......säljaren gör ju en bra affär iallafall.....
    Oj! Ja, man undrar ju...
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    seacucumber skrev 2010-01-31 20:35:37 följande:
    haha sonen har en sån där som ligger som extra kläder på dagis, kanske ska slänga ut den på tradera istället
    Gör det! Det går uppenbarligen att få rätt mycket för dom... ;)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    Lejån skrev 2010-01-31 20:48:21 följande:
    What!? Den som dessutom fanns på rean här... Synd att man inte köpte på sig ett gäng.
    Hehe... Precis min tanke också!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah
    jannah skrev 2010-02-02 16:38:41 följande:
    Skulle precis gå in här och skriva att jag hittat den fina under 'Kommer snart', men du han visst före... ;)Den är underbar! Ett måste i vårgarderoben!
    Hann ska det stå...
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Nu skulle det sitta fint med en "30% på ett helt köp"-kupong... Så mycket jag vill köpa + att en kompis till mig fick en liten dotter i lördags, så jag tänkte köpa nåt fint på Lindex till henne...

¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10