Inlägg från: Theina |Visa alla inlägg
  • Theina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Jag har aldrig varit ett stort fan av lindex.. men plötsligt har jag blivit det men jag kollade nyss in pojkläderna, och där var ju inget att hurra för direkt.. glad jag har flickor, haha. men hade jag haft pojkar hade jag haft en förmögenhet i sparpengar

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag fick precis en avisering om att mina lindexkläder kommit tjohoooo, jag kan hämta dom efter 15 idag..

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag har precis hämtat ut mitt lindex-paket underbara kläder.. men dom Muminleggingsen i storlek 92 är exakt lika långa som ett par Molo-leggings i storlek 80.. det kan ju inte vara möjligt? har ngn leggingsen i 92? beninerlängden är 30 cm...

Jag var på lindex idag och då köpte jag en jättefin rea-pyjamas med spindelnät och ögon som lyser u mörkret.. jättefin, och jag har spanat in den ett bra tag men ville vänta till rean.. så jag är glad att jag fick tag på en sen köpte jag en alldeles nyinkommen pyjamas med bondgårdsdjur på som går i grönt/turkost mm. superfin jag tycker om pyjamasar med dragkedja

Jättenöjd med inköpen, och tröjan med grodan på är jättefin också.. nu är jag bara lite bekymrad över de små 92orna...

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Buttelina skrev 2010-01-07 16:29:45 följande:
    molo leggingsen på baby är stora i strl och lindex leggings är små i strl så det stämmer nog
    Tack.. skumt och dumt tycker jag.. ska jag då byta leggingsen till 98 eller hur hade ni gjort? jag vill inte ha dom till nu utan till sommaren ju.,
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ska jag byta tröjan till 98 också tycker ni`? jag brukar aldrig handla lindex och har inte så bra koll på storlekarna..

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag har fått svar från kundtjänst ang. de små leggingsen med Mumin, och hon sa att storlek 92 är mellan 30-37 cm i beninnerlängd.. hur normalt är det att det ska skillja så mkt mellan samma storlek? rikigt dåligt tycker jag.. jag ska iaf byta till 98.

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Jag ska till lindex idag tänkte jag.. men det är för att byta Mumin-kläderna från 92 till 98.. men jag vet inte om jag ska byta tröjan också.. leggingsen helt klart, men tröjan är stor på nu.. har ni olika storlekar i det setet eller? (mumintoppen och leggingsen med allover print).

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ring till lindex när det öppnar och fråga

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Buttelina: Jättefina bilder i BT:. jag vill också köpa lite av den nya serien med frukten, superfint.. 

Hur långa är era tjejer som använder leggings i 98? för jag köpte den storleken till Linnéa som blir 1½ i april. det känns såå stort själva tanken, men storlek 92 var 31 cm långa och leggings hon har nu är 30 cm (beninnerlängd).. hur ska man då tänka?? dom i 98 är 35 cm.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Skönt att fler än jag köper större i tights.. känns ju lite dumt egentligen att köpa 98 till en tjej som är 78 lång nu.. 

♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10