Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Line80 skrev 2010-02-12 19:25:13 följande:
    äsch då har jag väl redan missat den, jag som ville ha en sån
    Fanns kvar några här i Örebro vilken str ville ta du`?
  • Rosenbarn
    Line80 skrev 2010-02-12 19:55:20 följande:
    på vilket lindex såg du förresten?
    Den på drottninggatan tror att den en 68 kvar! Men ä ej hundra.
  • Rosenbarn
    JanuariUnder09 skrev 2010-02-13 16:21:42 följande:
    Så skumt för en av de är en här i tråden som skrev igår. Har tagit dem separat också.Tessie tessie,har du fått webkoden för valfritt plagg att funka??!
    Jag kan inte få två koder att fungera---Bara en /köp...skit trist
  • Rosenbarn
    JanuariUnder09 skrev 2010-02-13 16:35:16 följande:
    Jag får inte ens en kod funka,vilken kod har du kunnat använda Rosenbarn?
    babyrabatt fick jag o fungera P01001
  • Rosenbarn
    JanuariUnder09 skrev 2010-02-13 19:02:06 följande:
    Den skulle också ge 30%, LINDEX - 30% på valfritt babyplagg (Rabattkod "P01001") t.o.m 100228 damkläder kod: LC9471 underkläder kod: LC9472 barnkläder kod: LC9473 www.b2.se/lindex50 Antog att de undre också gäller till 100228,men de andra koderna kanske också gått ut..:(
    Dessa gick ju ut i november förra året..så bör ju inte fungera idag
  • Rosenbarn

DE hade inte kommit in med äppelmotiven på mitt Lindex....

De fanns INTE något skoj till pojkar str 98 så trist och tråkiga kläder...

• Rosenbarn
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:16:22 följande:
    Vad tror ni om användningsområdet för den vindtäta FIX-overallenwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Priset är ju toppen men min kille är nyfödd och liten, den finns bara från stl 62 och FIX är ju alltid stort. När skulle ni använda overallen och hur länge på året? Vi bor i Stockholm och som vintern är nu går vi inte ut med vagn utan åker bara bil till förskolan måste jag erkänna.
    du kan ha den hela våren till o från bilen, i vsgn, sele. De är ju bra och ha vindtätt framå´t våren. Att den är stor i början gör ju ingen, blir ju mera som en åkpåse i vagnen. Tror den färgen snart kommer ta slut
  • Rosenbarn
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:40:59 följande:
    Tack, jag ringde just till min butik och lade undan den i stl 62 i turkos. Säkert kan man ha den till juni i vagn. Tar bara emot att köpa nytt till tredje barnet men även han måste ju få något fint. Fick 30% så inga pengar direkt!
    ja junis början kan vara kall
  • Rosenbarn
    Snorky skrev 2010-02-21 16:52:24 följande:
    som det känns nu undrar man om det någonsinn kommer bli sommar igen
    Ja du det är ju SNÖ överallt. vet inte vart i öre du bor men blir galen på skottningen i denna stad...
  • Rosenbarn

Läste mitt inlägg jag skrev tidigare idag- snacka om stavfel....Hade tösen i famnen och skrev med en hand.......

• Rosenbarn
    Snorky skrev 2010-02-21 19:50:44 följande:
    vi bor i Lundby och jag har skottat snö i över en timme idag! Vi har typ 1½ meter snö på tomten, vet inte vart jag ska göra av snön om det kommer mer!!! :-O Eller när det kommer mer, för mer ska det bli påstår grannen!!!
    mm förstår de, vi bor i tybble och vi kom inte ut från porten snö överallt fick ta i och putta två stycken igår...
  • Rosenbarn
    j00hanna skrev 2010-02-24 12:13:28 följande:
    Någon som har tips på mössa till den röda FIX skaljackan?? :))Ingen skillnad vad det är för märke :D Helst då röd eller svart.. Ska ha svarta skalbyxorna också, men jag var inte såå förtjust i mössorna på Lindex..Annars så har äppelleggingsen Fortfarande inte kommit in till "mitt" lindex!!! :((((
    Nä inga här heller
  • Rosenbarn
    molnen skrev 2010-02-26 18:53:13 följande:
    Köpte den turkosa t-shirten med traktorer till min dotter  men sambon tyckete den var lite väl pojkig.
    Den är så  fin, skulle köpt den till dottern om den fanns i mindre..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10