Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

iAnnaMaria skrev 2010-01-19 23:15:08 följande:
    är det halva rea priset nu?
    nä ta 2 betala för 1 på rean
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Rosenbarn skrev 2010-01-20 19:17:49 följande:
    örebro till en pojke
    det finns gröna i Marieberg samt svarta täckbyxor, på rea alltså
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Rosenbarn skrev 2010-01-20 20:10:09 följande:
    ååå tack jag som ringde o de sa nej...på stan hittade jag inte några
    jag var där idag på förmiddagen och då fanns det kanske 5-6 stycken gröna i olika storlekar... 399 kostade de om jag inte missminner mig. o 299 för byxorna...
  • Snorky
    AnkiFalun skrev 2010-01-21 08:00:27 följande:
    n'är brukar det bli halva reapriset på lindex efter ta 2 bf1
    när det inte finns nåt kvar längre Nä, men det dröjer väl nån vecka
  • Snorky
    Lycka 1 skrev 2010-01-21 20:28:45 följande:
    Är det samma kod också?
    LC1002 är koden på papperkupongen som jag fick i brevlådan i tisdags, orkar inte kolla vad det är för kod på den i mailet
  • Snorky
    seacucumber skrev 2010-02-04 19:37:43 följande:
    all kids, e det nått nytt dom börjat med eller e det jag som missat det tidigare?
    nä, det har de haft länge... det är deras unisex-kollektion som de släpper varje säsong... de har haft med stjärnor, bondgårdsdjur etc.
  • Snorky
    JanuariUnder09 skrev 2010-02-13 14:22:31 följande:
    Hej på er, är det kanske någon av er som kan hjälpa mig, försöker beställa i webshopen. Har hittat två koder med 30%rabatt, LC9471 o LC1002. Men när jag skriver i någon av dem, spelar ingen roll vilken jag väljer så kommer det upp ett meddelande om att inloggning krävs. Loggar in o skriver in koden på nytt, då kommer det ett meddelande om att koden finns men att jag inte är behörig till att använda den! Någon som känner igen sig eller har en idé om vad jag kan göra, förutom att vänta tills på måndag när supporten är uppen igen
    kanske en dum fråga, men antagligen avgörande, är du medlem i Lindex club? Är ditt medlemsskap kopplat till din profil? har du beställt förr?
  • Snorky
    jannah skrev 2010-02-17 16:49:48 följande:
    Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Vill väldigt gärna ha den rosa äppeltröjan och äppelleggingsen, men har redan utnyttjat rabattkoden för barnkläder i webshoppen i en tidigare beställning. Nästa gång jag ska till en Lindex-butik är om en vecka... Frågan är om dom finns kvar i rätt storlek (98) då? Sen vet jag ju inte om det går att utnyttja papperskupongen nu när jag använt koden i webshoppen, det verkar ju som att dom blivit hårdare nu när det gäller "en gång per medlem". Det funkar nämligen inte att utnyttja rabatten igen i webshoppen, har testat. Så frågan är om jag ska beställa dom ändå, utan rabatt, för att inte missa dom ifall dom skulle ta slut i butik? Eller om jag ska vara kylig och hoppas att dom finns kvar på onsdag, då jag också förmodligen kan få rabatt...
    det har ALDRIG funkat att använda samma rabatt 2 ggr i webshoppen om man inte gjort det typ med några minuter emellan då inte köpet hunnit registrerats ordentligt.
    Enligt kundtjänst så får man använda samma rabattkod i webbutiken o i vanlig butik. Har du dessutom fått kupong både på posten o mailen så får du använda båda, dvs 2 ggr i butik. Sen går det att använda fler gånger också, dvs skriva ut fler utan att systemet säger ifrån. Men det gör man som man vill med.
  • Snorky
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    jag saknar den också. Det fanns 4 olika färgställningar från början, hoppas verkligen den kommer!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10