jannah skrev 2010-02-17 16:49:48 följande:
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Vill väldigt gärna ha den rosa äppeltröjan och äppelleggingsen, men har redan utnyttjat rabattkoden för barnkläder i webshoppen i en tidigare beställning. Nästa gång jag ska till en Lindex-butik är om en vecka... Frågan är om dom finns kvar i rätt storlek (98) då? Sen vet jag ju inte om det går att utnyttja papperskupongen nu när jag använt koden i webshoppen, det verkar ju som att dom blivit hårdare nu när det gäller "en gång per medlem". Det funkar nämligen inte att utnyttja rabatten igen i webshoppen, har testat. Så frågan är om jag ska beställa dom ändå, utan rabatt, för att inte missa dom ifall dom skulle ta slut i butik? Eller om jag ska vara kylig och hoppas att dom finns kvar på onsdag, då jag också förmodligen kan få rabatt...
det har ALDRIG funkat att använda samma rabatt 2 ggr i webshoppen om man inte gjort det typ med några minuter emellan då inte köpet hunnit registrerats ordentligt.
Enligt kundtjänst så får man använda samma rabattkod i webbutiken o i vanlig butik. Har du dessutom fått kupong både på posten o mailen så får du använda båda, dvs 2 ggr i butik. Sen går det att använda fler gånger också, dvs skriva ut fler utan att systemet säger ifrån. Men det gör man som man vill med.