Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Mollymajs skrev 2010-01-13 20:26:22 följande:
    Kanske en tjatig fråga men har ½ rea priset börjat ännu?
    Nej, vi väntar. Än så länge är det bara "ta 2 betala för 1" på accesoarer och sockar.
  • Xgirl83
    h80 skrev 2010-01-13 20:30:27 följande:
    vart finns den?
    Bläddra bakåt, det var nån som la ut länk tidigare idag. Den kom på mail idag om man är registrerad för det.
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-01-14 15:44:55 följande:
    jag hade köpt en skärp på lindex inann jul. men den var stor så jag köpte sen en annan modell. idag jag ville lämna tillbacka den men hon sa att det har gått mer än 30 dagar så hon kan inte byta eller lämna tillbacka. ska prova på andra butik också om de inte byter ska jag försöka utan kvitto då. jag hade köpt den med kopung 30%. brukar de göra så att man får inte bytta efter 30 dagar. jo det står på kvittot så men!!
    Det är ju ganska generöst redan med 30 dagars öppet köp, så det är nog bara att acceptera tyvärr. De är väl inte skyldiga att erbjuda öppet köp över huvud taget.
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-01-14 16:17:57 följande:
    ja men eftersom det går att bytta utan kvittot så jag slarvade inte lämnade tillbacka tidigare det är ju 35 dagar sen. men ska försöka på den butik som jag köpte kanske går bättre.
    Har de inte blivit mycket hårdare på det där med att byta utan kvitto då?

Angående halva reapriset så tror jag de börjar på tisdag för medlemmar och torsd-fred för alla andra. De började den tisdagen förra året i alla fall.
  • Xgirl83
    jannah skrev 2010-01-15 12:23:38 följande:
    Beställde precis lite från webbshoppen... Två jeans på rea till mig själv, ta två betala för en! Den nya randiga Bamse-tröjan och en jeansklänning till dottern...
    Men hur kan jag ha missat den nya Bamse-tröjan? Jättefin! Och två par jeans för 249:- är inte dumt direkt.
  • Xgirl83
    jannah skrev 2010-01-15 12:36:30 följande:
    Visst är den fin? :) Jag hade också missat den! Den har ju inte funnits med under Nyinkommet... Brukar kolla där varje dag nämligen! Men så fick jag syn på den när jag gick in under Flick...!
    Ja när du säger det så måste det vara så att inte alla plagg hamnar under Nyinkommet! För jag är också inne där varje dag, och nu när jag gick in på Flick så såg jag flera nya plagg som jag är säker på att jag inte sett på Nyinkommet. Nån mer som har märkt det? Undrar varför det är så.
  • Xgirl83

Kan ni inte lägga upp bilder på era reafynd? Kul att se ju!

• Xgirl83
    Anna i Skåne och Buttelina: Vilka fynd ni gjort på rean! Bamse och Mumin, jättefint.
  • Xgirl83

Nu har jag också varit en sväng till Lindex och ja, man kunde ju fyndat hur mycket som helst om dottern behövt kläder. Bamsetunikor och andra tunikor fanns, Fix-jackor, och en hel del annat. Men tyvärr knappt några leggings till tunikorna. Hittade däremot inte mycket på baby, men då tittade jag bara efter någorlunda könsneutrala kläder också eftersom vi inte vet vad som tänkt titta ut. Jag har lagt upp lite bilder i bildtråden.

Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Xgirl83
    Lycka 1 skrev 2010-01-24 22:03:24 följande:
    Irriterande att inte Fix kläderna finns i webshoppen
    De kommer nog, de är väl precis på väg in?
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10