Inlägg från: Lycka 1 |Visa alla inlägg
  • Lycka 1

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

maggan75 skrev 2010-01-26 21:05:23 följande:
    Tänkte oxå de skulle komma in  inna kupongen går ut, visserligen har jag spanat in en princess klänning  till tösen  på Lindex  som hon kan ha att klä ut sig i Jag är sugen på den rutiga från pop   tyckte den var såå fin
    Den klänningen har jag också tittat på!
    Funderar på att köpa den som 3-års present fast hon inte fyller förren i juli.

Jag gillade faktiskt inte den rutiga jackan men troligen blir det den ceriserosa. Om inte fix jackan skulle vara jättefin då.
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-01-27 20:58:55 följande:
    Tycker det låter tok stort  jag hade köpt en mindre
    Jag hade också köpt en mindre.
    Tycker synd om barn som får gå omkring i alldeles för stora kläder.
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-01-27 21:14:23 följande:
    Ja framför allt vad gäller ytterkläder  de måste kunna röra sig oxå ....
    Ja precis. Ser vissa barn på dagis som ser ut som att dom har såna där sumodräkter på sig. Kan knappt röra sig. Och sen när dom väl börjar växa i kläderna köper föräldrarna nya ännu större kläder!
    Inge illa ment mot dig nu Sariaparis.

Jag vill köpa kläder till mina barn som sitter perfekt men sen köper ju jag gärna nya varje säsong också
  • Lycka 1

Jättefina kläder, vill ha flera av dom.
    När jag loggar in så har jag tre erbjudanden.

Jag vill använd 150/50 på barn. Men när jag skriver in koden står det att den ej är giltig. Varför? Är det fler som får så?

• Lycka 1
    winters skrev 2010-02-17 12:29:33 följande:
    Jag använde precis den, funkade fint. Är det LC10073 du använder?
    Ja precis!
    Har försökt flera gånger nu men det står bara att koden inte är giltig
    Varför står den då på mina erbjudanden?
    Och jag har inte använt den tidigare.
  • Lycka 1

Nu fungerade det för mig!

Jag har fått hem ett nytt Lindexkort förra veckan. Kom på att jag kanske måste registrera det och javisst så var det. Stod ju inte samma siffror på det som förra.

Så nu är beställning lagd! Bara att vänta på en massa fruktiga vårkläderna nu då

Tycker också det var synd att det bara kom ett par leggings. Hade velat haft dom i rosa.
    Någon matchande mössa hade varit roligt också!

• Lycka 1
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    Den köpte jag i webshopen imorse.
  • Lycka 1
    Theina skrev 2010-02-18 15:25:06 följande:
    Buttelina: Jättefina bilder i BT:. jag vill också köpa lite av den nya serien med frukten, superfint..  Hur långa är era tjejer som använder leggings i 98? för jag köpte den storleken till Linnéa som blir 1½ i april. det känns såå stort själva tanken, men storlek 92 var 31 cm långa och leggings hon har nu är 30 cm (beninnerlängd).. hur ska man då tänka?? dom i 98 är 35 cm.. 
    Jag köper nästan alltid en storlek större på Lindex.
    Min dotter har 98/104 i kläder och är 95 cm lång.
    Senast jag köpte legging t3b2 tog jag stl 110. Dom sitter perfekt på henne.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10