Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

När tror ni ska börja med ta 2 bt 1?? tror ni de börjar på måndag eller väntar de till torsdag.
    hoppas att de börjar på måndag. det var inte så många folk på butiker så kanske de börjar innan föra året.

• star67
    Xgirl83 skrev 2010-01-14 18:12:09 följande:
    Har de inte blivit mycket hårdare på det där med att byta utan kvitto då?Angående halva reapriset så tror jag de börjar på tisdag för medlemmar och torsd-fred för alla andra. De började den tisdagen förra året i alla fall.
    jo det har de. men gick jätte bra för mig för en vecka sidan, men det var en ny som var på kassa lite äldre, hon var jätte snäll fick inte skriva mitt personummer hellre. men de unga är lite mer hårdare även om man köper något med kopung 50 och om man vill lämna tillbacka något, de vill att man ska köpa något annan iställit om man vill behålla rabatten. 
    jag hoppas att det blir på tisdag det finns inte så mycket jag vill ha men några några skönhetsprudokt som är på rea tex hår färge m.m
  • star67
    jag köpte dena på måndag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den imorgon som är sista dag han behöver bara några byxor nu men vet inte om jag hittar på lindex rean, den är i stl 80 byxor är bra lite gran stor likdant med body men väst är lite för lite{#lang_emotions_undecided}. jag vet inte varför jag tog inte 86{#lang_emotions_innocent} hela sett kostade 60 kr. vad hade ni gjort??
  • star67

jag som var bråttom med lindex rean svårt att åka imorgon två sjuka barn hemma, men tänkte ändå lämna de hos min man, interviu kl 11 och har tid hos läkar kl14.15. trots att det är inte så mycket jag skulle handla men roligt att vara där tidigt, det är några skönhets produkter som jag är intresserad att köpa och kollar jeans till mig och kanske något fint till barnen om man hittar.
    tror ni det blir ta2 bt 1 på skönhets produkter också?? hur gjorde de föra året??
     om ja kanske hinner åka en timme innan min man åker till interviu.

• star67

handlade lite idag lite men kanske lämnar tillbaka tunikan min dötter gillade inte den.

59+59=59, 79+79=79

lindex rea stl98/104, 59+59=59
    stl98/104 59+59=59
    lindex rea st 80, 39+49=49
    st80, 39+49=49 kr

• star67
    Finesse skrev 2010-01-19 20:09:01 följande:
    hårfärg stod jag oxå å kollade på.. men jag hade nyss köpt på fulltpris på ica..
    jo jag också köpte en på full pris men de hära 30 kr st så det är bra när man behöver.
  • star67

hittade en bamse leggings den randig lila men tog den inte ångrat mig att jag inte tog den den var för 89 kr.

• star67
    maggan75 skrev 2010-01-19 20:48:38 följande:
    åh... de vill jag ha vart var du  och vilken storlek var det ??
    den var i stl 92 på a6 var den tror jag i jönköping. och vill ha en jacka i stl 98 någon har tips ?? hittade den i stl 92 och i stl 104 men 92 är för lite tror ja och 104 är för stor hon är 3 år men har stl 92 , 98 ibland 86 passar henne också.
  • star67
    puh fantast skrev 2010-01-19 23:15:47 följande:
    Är tveksam till att det finns många kvar av de där jackorna. Jag köpte en svart på shop online före jul och då kostade de 99:- (reapris) och de fanns även på rea i min butik, men de var inte alls så billiga.
    nej de var inte men nude blir biligt, tror ni man måste fynda nu jackor eller hittar man sen i början på vår rea???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10