Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

pipsa skrev 2010-02-20 06:24:29 följande:
    Får inte dom på min son. FAst det gäller väl alla lindex byxor utan mudd eller mjukisar.
    Oj, får hålla tummarna hårt! :>
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-02-19 21:23:23 följande:
    jag bla i malmöööö
    Var på "mitt" Lindex idag och de var lika fantastiska som alltid! De har ännu inte börjat sälja kläderna i butiken men de fanns på lagret. Expediten hämtade den med massor av äpplen på vit botten. Nu tog jag stl 98 och den var faktiskt ganska stor, jag är van att deras tröjor brukar vara ganska små i stl.
    Den var ganska vid i halsen också. Dock tror jag att den kommer passa perfekt i maj-juni och eftertvätt!

Den randiga hade de inte fått in ännu, så den får jag vänta på.

Sonen blev alldeles överlycklig för frukttröjan. Hade köpt en traktor-t-shirt också men denna var inte lika populär.
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 20:29:13 följande:
    gillar mudd jeans med de går inte så långt upp i strl eller ??
    Hur långt upp undrar du? :) Jag såg jeans med grå mudd på KappAhl idag.
  • Hallontårta
    Hallontårta skrev 2010-02-20 20:42:47 följande:
    Hur långt upp undrar du? :) Jag såg jeans med grå mudd på KappAhl idag.
    Bah, på "pojkavd" skulle jag skriva.
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 21:00:05 följande:
    strl 128 eller 134 behöver han ... finns sällan mudd jeans i hans storlek ... köpte  exit sist
    Ah, nej det är väl lite större det
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 21:00:05 följande:
    strl 128 eller 134 behöver han ... finns sällan mudd jeans i hans storlek ... köpte  exit sist
    På nätet står det att pojkavd har stl 86-128. Så kika på muddjeansen där om han kanske kan ha dem. Jag tycker de är snygga! (de ligger inte på nätet nu)
  • Hallontårta
    MajMamman08 skrev 2010-02-21 21:01:08 följande:
    Köpte den vita tröjan med svarta äpplen på till min son i sl 92. Passade inte honom alls,va mer tjejmodell tyckte jag då denva så himla urringad vid halsen samt lite "puffig" i ärmarna,så den åker tillbaka till butiken igen=(
    Ganska vid i halsen ja, men jag tycker då inte att det är några puffärmar på den
  • Hallontårta
    ÖNadja skrev 2010-02-22 14:30:37 följande:
    Tänkte höra med er Lindex experter om det är nån som vet vad det är för vatten pelare på FIX skalkläder?
    6000 om jag inte minns fel :)
  • Hallontårta

Åååh idag kom Ludvig kläder. De turkosa jeansen satt inte alls tight, som jag trodde att de skulle göra, de satt jättebra! Han blev alldeles överlycklig över frukt-tröjorna och nu sitter han i nya kläder och läser bok för leksakståget.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10