Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

mollan nu skrev 2010-02-02 15:59:28 följande:
    säger detsamma....
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    seacucumber skrev 2010-02-05 22:36:05 följande:
    jag skulle tagit en 80
    jag med, de växer så snabbt så även om det känns megatstort i början så är d eju snabbt lagom..
  • AochJsMamma
    Coca cola light skrev 2010-02-05 23:19:32 följande:
    Tack för era svar. Då ska man bara bestämma sig för färg. Lutar år turkos, men samtidigt är det så tidlöst med marinblått. Tur i alla fall att jag fortfarande har 30% på ett babyplagg kvar.
    helt klart TURKOST!"! Jag älskar oxå marinblått, men turkost är så vårigt fint!!
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    har varit på rea dock (o då halva reapriset..), tänkte om du inte har kvittot kvar. 

undrar oxå om det gäller i butik (kupongen)
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-02-10 11:12:13 följande:
    tror att det även gäller butik, vet inte varför den är förlängd
    hmm kanske skulle shoppa lite idag då...fast egentligen finns det inget jag vill ha när jag tänker efter...jaja nåt hittar man alltid!
  • AochJsMamma
    Tessie tessie skrev 2010-02-10 19:30:50 följande:
    Någon som vet hur barnjeansen med stjärnor är i storleken? Min tjej är 88 cm lång och har 86 på de flesta kläder fortfarande även om 92 också passar just nu. Om jag vill att hon ska ha de i vår/sommar/höst. Ska jag köpa 92 eller 98 då?
    98 eller större, min son har haft 92 på sina sen de kom ut, dvs i höstas
  • AochJsMamma

just det ja, han var 1 år då o 75-80 cm lång (minns inte exakt)

• AochJsMamma
    Mamma och Mor skrev 2010-02-11 21:59:01 följande:
    Ni som sett windstopper-overallen för bebisar - hur verkar den vara i storlek?Sonen är nu 2,5 månader gammal och 61 cm lång. Vilken storlek bör jag ta på overallen, 68 eller 74?
    åå den är så fiiiin, önskar jag hade en bebbe att stoppa i den..får väl köpa en till Alexanders gosedjur eller nåt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10