Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

trollizz skrev 2010-02-19 10:47:29 följande:
    Men OM det finns att skriva ut, NÄR det finns. VAR kan jag hitta dem här då? När det inte finns någon lista?... Finns det någonstans där folk KAN lägga in utskrivbara rabatter? Det var mest så jag menade och undrade? Som det var förut alltså...
    Vi alla får ju det på mail, så du får väl prenumerera på nyhetsbrev/erbjudanden du med.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Xgirl83

Köpte äppletröjan och molntröjan idag och det var väldig skillnad på storlekarna på dem. Molntröjan såg väldigt smal ut och äppletröjan bred. Molntröjan kommer nog sitta bäst på min smalis. Ja ni kan ju se i bildtråden, äppletröjan i stl 86 är nästan lite större än molntröjan i 92. Jag har dock inte provat dem på dottern än då hon har sovit sedan vi gick från stan. Så jag får återkomma när jag provat.

• Xgirl83

Ja den med figurer har min dotter också (tyvärr sprack trycket efter en tvätt, men har inte orkat reklamera). Den är lite smalare, fast ändå stor på nåt sätt. Eller iaf större än de T3B2 dottern har i samma storlek, men de kanske är små?

Har inte kunnat prova några av kläderna på dottern än. Hon gick med på att prova men när jag tagit av henne kläderna för att börja prova så tvärvägrade hon och nu går hon omkring naken istället och vägrar alla kläder. *suck*

• Xgirl83

Så, nu har jag äntligen fått prova tröjorna på henne! Äppletröjan blir nog lagom, den var lite stor men det var ju så jag hade tänkt det. Molntröjan däremot är verkligen liten i storleken! Stl 92 satt tajt på min tjej och hon är väldigt smal (väger ca 10 kg vid 2 år och 3 mån). Och det här är det första plagget i stl 92 jag nånsin köpt till henne (förutom en Bamsetunika men den var jättestor på henne) så det känns lite sjukt att jag kanske t o m skulle tagit 98 istället. Det är ju snyggt att den är tajt, men jag är ju rädd att hon växer ur den innan den ens kan användas. För det går nog inte att ha nån långärmad tröja under och börja använda den redan nu.

• Xgirl83

Ja, jag får kanske gå och byta den då. Usch vad jobbigt att masa sig ner på stan, och sen hoppas att den finns i 98. De här kläderna hängde på en sån där ställning fortfarande och det var bara en av varje stl i stort sett.

• Xgirl83

ängeln83: De jeansen var ju jättetuffa på din son!

• Xgirl83
    trollizz skrev 2010-02-19 22:26:07 följande:
    Är det bara jag som inte tycker att äpplekläderna ej är så himla fantastiska? Kolla på dem idag i butik. Känns som lite grupptryck..!!
    Jag tycker också de är jättefina! Det kommer ju då och då vissa favoriter som alla vill ha, medan många saker är vi inte ense om vad som är fint. Tror folk uppskattar väldigt mycket när det kommer färgglada, roliga kläder.
  • Xgirl83
    Mamma och Mor skrev 2010-02-20 10:41:55 följande:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702... Jaha, så den overallen fanns på rean då? det missade jag i så fall :) Kollade på kvittot och overallen var verkligen inprogrammerad med priset 179 :- Japp, är verkligen nöjd med mitt fynd
    Ja, så kan det nog vara för jag såg dem också på rean för just 179:-. Vilket klipp du gjorde som dessutom fick rabatten på det!
  • Xgirl83
    zasata skrev 2010-02-20 11:49:51 följande:
    Jag tror många gillar äpplena för man vill ha vår och färger..
    Ja precis. Hade jag haft en son hade jag gillat äpplekläderna ännu mer. Fy så trista alla pojkkläder är!
  • Xgirl83
    sunnanå skrev 2010-02-20 01:14:41 följande:
    Finns kupong också i butiken på 50 kr barn och damrabatt el endat online? nån som annars kan länka lappen?
    Verkar bara ha kommit på post denna gången.
  • Xgirl83
    sunnanå skrev 2010-02-20 01:19:56 följande:
    tröjan med 1 äpple på finns den i rosa bakgrund oxkå,hittar den ej på nätet,bara blå,gul och grön bakgrund finns nu.
    Jag tror inte det finns med rosa, har inte funnits med på webshopen i alla fall.
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-02-20 18:40:58 följande:
    håller emd! Köper ofta på flick till Alexander, inte det som är i mitt tycke fööör flickigt, men annat. tex tröjan med figurer som även din dotter har som vi pratade om igår, den hänger ju på flick.
    Ja, den tröjan i grönt köpte jag till dotterns kusin som är en 3-årig pojke. Och dottern har den i rött, som sagt.
  • Xgirl83

Nu har jag varit och bytt molntröjan som var för liten på dottern trots en storlek större än hennes normala. Jag tog en stl större nu, plus att jag valde den rödvita istället för när jag jämförde den mot både den rosa och den turkosa så var den bredare! Vet inte om det var bara detta exet som var sådant, men jag tyckte det var bra då modellen är aaaaningens för smal tyckte jag.

• Xgirl83
    mysak79 skrev 2010-02-24 14:43:45 följande:
    Nån som vet om Lindex fortfarande har kvar nån rea?
    Jag var på Lindex senast idag, där fanns en fullproppad snurra på flick och en betydligt glesare snurra på pojk, samt lite på baby tror jag. Men de där reasnurrorna är ju närmast standard året om tycker jag.
  • Xgirl83
    Finesse skrev 2010-02-26 09:02:51 följande:
    Vad gör jag för fel då? Jag tvättar alla kläder tillsammans.. så man tycker ju att om lindex krymper borde ju kappahl och hm oxå göra det..
    Vår dotter ärver en del av sin ett år äldre kusin. Då är kläderna alltså tvättade en hel del när dottern får dem. Och ja, DE kläderna är i alla fall krympta. De hon nu har ärvt som är Lindex i stl 92 är ungefär samma storlek som dotterns mer nyinköpta kläder i stl 86 som har använts några månader. Kappahls vet jag inte då vi inte har några nyinköpta kläder därifrån att jämföra med. Men de hon ärvt i stl 86/92 är i alla fall lite för stort ännu.

Men eftersom de är ärvda så vet jag ju inte alls hur de har tvättats/torktumlats.
  • Xgirl83

Detta är gamla tråden.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10