Tappar du bort dig själv??
Om du VILL fixa dig så ska du ju göra det. Om du känner att du inte har tid, eller viljan kvar när bebis väl har kommit så kan du ju hoppa över det. Du måste nog själv känna efter vad du har tid till. Ingen kan säga vad som är rätt eller fel. Kanske du kommer att fixa mindre, kanske bara under en period, eller kanske kommer du tycka det känns lika roligt och lika viktigt även efter bebisens ankomst.
Jag tycker inte det ser löjligt ut att man fixat sig bara för att man drar en barnvagn. Jag tycker snarare att det kan se lite sorgligt ut med folk som verkligen inte bryr sig alls efter de fått barn, samtidigt kan jag förstå dem! Man har så mycket annat att tänka på, så mycket annat man prioriterar. Sen behöver man ju inte se ut som en filmstjärna när man går till ICA (men det gäller ju även oss som inte är föräldrar). Ja, helt enkelt gäller samma "regler" för föräldrar om de som inte har barn -man får göra som man själv känner och vad som kanske passar situationen/aktiviteten/tillställningen.
lycka till med bebben!