• dysleskikern

Är det värt att bli isbjörnsfadder?

Jag funderar på att bli isbjörnsfadder, som det görs reklam om här på FL. Men jag undrar om någon med erfarenhet kan svara på vad jag egentligen får för pengarna?

Kommer min isbjörn skicka teckningar? Hur vet jag att isbjörnen inte kontaktar mig privat och kräver mer pengar? Och kan man hälsa på sin isbjörn om man så önskar?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Är det värt att bli isbjörnsfadder?
  • Mariohn

När jag blev isbjörnsfadder skickade min isbjörn en bild av sig själv i dieseljeans. Något som jag som student inte ens har råd att köpa själv så jag slutade vara fadder.

• Mariohn

Dessutom trodde jag att min isbjörn skulle vara en såndär liten hjälplös med svullen svältmage men den var en tonåring.

• lokisse

jag har en isbjörn... heter knut och jag har tagit hit den till ett bra ställe.. fatta hur kalt det var där han bode förut helt sjukt,

Difficile est saturam non scribere
  • dysleskikern
    Mariohn skrev 2009-12-03 19:44:34 följande:
    När jag blev isbjörnsfadder skickade min isbjörn en bild av sig själv i dieseljeans. Något som jag som student inte ens har råd att köpa själv så jag slutade vara fadder.
    Jag misstänkte väl det.

Dessutom så är jag lite mer inne på att bli pandafadder. Inte för att det spelar nån roll EGENTLIGEN men handen på hjärtat så är det ju lite roligare att vara fadder till ett sötare djur. Så att man kan visa bilder för sina gäster och så.
  • Mariohn
    dysleskikern skrev 2009-12-03 19:54:57 följande:
    Jag misstänkte väl det. Dessutom så är jag lite mer inne på att bli pandafadder. Inte för att det spelar nån roll EGENTLIGEN men handen på hjärtat så är det ju lite roligare att vara fadder till ett sötare djur. Så att man kan visa bilder för sina gäster och så.
    Pandor är INTE sötare än isbjörnar OK!!
  • lokisse
    dysleskikern skrev 2009-12-03 19:54:57 följande:
    Jag misstänkte väl det.Dessutom så är jag lite mer inne på att bli pandafadder. Inte för att det spelar nån roll EGENTLIGEN men handen på hjärtat så är det ju lite roligare att vara fadder till ett sötare djur. Så att man kan visa bilder för sina gäster och så.

är inte den söt???
    Difficile est saturam non scribere
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-03 19:57:18 följande:
    är inte den söt???
    den har ju armanifilt!!!
  • dysleskikern
    Mariohn skrev 2009-12-03 19:56:47 följande:
    Pandor är INTE sötare än isbjörnar OK!!
    Pandor är SÅ sötare än isbjörnar.
Svar på tråden Är det värt att bli isbjörnsfadder?