• long distance runner

Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4

Eftersom jag sett att det inte startats någon fortsättning på denna tråd sedan del 3 stängdes, och eftersom jag tycker det vore roligt om forumet levde vidare ger jag mig på att starta del 4 av tråden för alla typer av regnbågsfamiljer hemmahörande i Stockholm med omnejd!

• Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4
  • long distance runner

Ok, nu till saken: Är det inte på tiden att ses igen? Det tycker vi i alla fall! Föreslår därför två datum, vet att det är tajt för folk så här innan jul, men skriv upp er om ni är intresserade.

12/12 kl.13 Ldr och Katelynn + 1 barn
    13/12 kl.13 Ldr och Katelynn + 1 barn

• Stjärnfamiljen

Hej hopp!
    Trevligt att du tog på dig att starta upp en ny tråd!
    Vi vill gärna ses MEN tyvärr är det alltid datum som ej passar oss, så även denna gång. VI ses gärna efter julhelgen!

• semlor

Oj hej! Vad kul. Men den 12 och 13 dec är vi helt upptagna.... Jag ses gärna helg jag också då jag jobbar... Men andra datum gärna!

• Mirix

Såg först nu tråden o vi e ju upptagna fram till jul nu

• Kate Lynn

Men vad roligt att ni hittat hit! Vi drar ihop något i januari efter helgerna

Det är något visst med februari
  • MamaForever

Hej alla!

Huuuur länge sedan som helst jag var inne här. Missade ju träffen sist :( och har ju inte varit med på någon innan heller. Hoppas på denna gång!

Toppeninitiativ! Ska försöka logga in här för att se om det blir ngt i januari - vore ju kanonkul.

Kramar och jätte-GOD JUL på er "systrar"!

• long distance runner

Aha, trevligt att folk hittat hit! Jamen då satsar vi på en januari träff då. Måste bara skaffa en ny almanacka först...

• Jennifer69

Hej... Jag heter Jennifer och vill gärna träffa andra regnbågsfamiljer här i Stockholm. Har en liten storktjej på snart två år och en stor tjej på 14 år...

En träff i Januari hänger jag gärna med på. Har ni träffats förut och vad brukar ni göra?

• Kate Lynn

Jennifer - hej, vad roligt att du hittat hit! Vi har träffats några gånger förut i olika konstellationer; ibland är det få som dyker upp, ibland har det varit många. Nya ansikten är alltid välkomna! Vi har mest haft picnic när vi setts, men det känns det lite kyligt för i dessa tider. Vem som helst är välkommen att lägga in förslag på dag och aktivitet, så får man se om det finns några som nappar. Om man inte är sugen på det förslag som ligger, kan man alltså strunta i att skriva upp sig på det, och ge ett eget förslag vid ett annat tillfälle

Så, nu kommer ett förslag Vi väljer den dag då flest kan komma.
    Rum för barn, Kulturhuset, kl 11
    Lördag 16e januari:
    Katelynn + l d r (2 vuxna, 1 barn)
    Söndag 24e januari: Katelynn + l d r (2 vuxna, 1 barn)

Det är något visst med februari
Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm, del 4