Ett dygn för er två månaders bebis?
Kul! Min son är 11 veckor
Han vaknar någon gång mellan 7-9 för lite tuttfrulle, Sedan kan han ligga kvar i sängen och gosa med mig ett tag, ibland en kvart ibland en timme, det beror på innehållet i blöjan
sen går vi upp, jag får lite frukost i magen medans han sitter och gungar i babysittern. Oftast på rikigt bra humör, skrattar och skojar med mig.
käka igen runt 11, sen framemot 12 börjar han bli trött
somnar runt 12-13 för att sova i 2-4 timmar
vaknar runt 15 för mat, vaken igen länge vi skojar och leker lite mer, sitter i soffan och fotograferas (sjit vilken tur att vi är i den digitala åldern, stackars våra päron som var tvugna att vara mer restriktiva med fotograferandet!)
äter igen runt 17, och igen runt 20. Efter det målet byts det blöja för sista gången och han får på sig nattkläderna. Jag eller pappan lägger han i sin säng och nattar, brukar sova runt 21, sen sover han tills ca 5 på morgonen och vaknar för mat, för att sen sova någon timme till i min säng efter att hans pappa gått till jobbet.
Maten diffar lite varje dag, ibland ett eller två mål till, det beror på hur han sover på dagen eller om vi har varit på öppna eller så.
Han är en snäll å go kille, det är inte så mycket gråt om dagarna han sitter gärna och försöker trycka in handen i munnen eller skrattar åt sin mamma =) innan han får mat och innan han somnar är han lite kinkig. Jag tycker förstås att jag har världens snällaste och goaste bebis =)