• Anonym (----)

Har du träffat på en micropenis?

Enligt vissa uppgifter är det bara 0,6% av den manliga befolkningen som lider av micropenis (dvs 7 cm eller mindre vid erigerat tillstånd) alltså väldigt få, trotts det verkar det vara en del här enligt vissa trådar som har erfarenhet av detta.
    Såå.. forumets kvinnor och homo/bi män, har ni råkat ut för en micropenis någon gång?

Hur reagerade ni på det? Skulle ni kunna tänka er att vara tillsammans med någon med micropenis?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du träffat på en micropenis?
  • Anonym

Ja, en gammal "pojkvän" (dejtade i tre månader så det var väl egentligen aldrig officiellt) hade sån liten att det var helt omöjligt att ha sex med honom. Jag sa aldrig något, men förhållandet funkade ju inte så det tog slut.

• Buttons

Nej tyvärr inte. Jag fascineras lite av micropenisar och skulle inte ha något emot att leka lite med en. Det finns så många andra saker som är viktigare för mig i ett förhållande så penisstorlek har aldrig varit ett issue.

• Anonym (yep)

Ja, det har jag. Iofs hade jag inte linjalen med mig...

• Anonym (babe)

nej det har jag aldrig. Däremot kk:a jag en kille ett tag som hade ganska platt snopp. Alltså diametern va liksom oval Men den funkade den oxå

• HjärterEss

Och jag undrar vart du fått dessa uppgifter på att det är 0,6 % av hela befolkningen som har en micropenis. Vart hittar jag den forskningen?

Jag har själv sett en men på ett barn, den var liksom invänd, deformerad, men vet ej hur den ser ut idag. Kan ju ha växt.

• SilverEmma

Vad är frågan? Om jag har träffat på en eller om jag kan tänka mig att vara tillsammans med en kille som har en?

• Neko

Har aldrig träffat på en sådan. Om jag skulle kunna tänka mej det beror självklart på hur mycket jag gillar killen. Skulle min nuvarande sambos plötsligt förvandlas till en sådan så skulle jag ju ändå vilja vara med honom, förstås =P

Svar på tråden Har du träffat på en micropenis?