Vad har du på dig nu?
Vad har du på dig för kläder just nu?
jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU
Vad har du på dig för kläder just nu?
jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU
Ny vårskjorta i blekgult svalt material av Ilse Jacobsen. Ville bara känna att den satt bra då man tänkt bära denna under morgondagen. Har kostat över tusenlappen men nu med nedsatt pris till ett par hundralappar. Kändes som ett kap.
Provade även mina nya klargröna slimfit-jeans lite tidigare. Också dessa ämnade för vår och sommar. Och igen - kraftigt nedsatt i pris, från 900 till 240 kr. Skynda, fynda och bli upprymda!
Träningskläder, kaffe på de!
Nattlinne
En pyjamas jag inte kan sova i och inga strumpor. Mina fötter är iskalla 🥶
Arbetskläder
Sovtröja.
Har gräslig värk så min kropp är i stress hela tiden vilket gör jag är enormt varm alltid. Ligger naken på sängen och svettas.... Min fru har nattlinne och täcke på sig.
Efter en olycka på 1990 talets slut beroende på ett as till chef som bara såg på ören han kunde spara på arbetarna.
Han sparade 500 kr på inte laga en maskin som gjort mig till ett vrak. Både vi som jobbade med maskinen och verkstan sa det måste åtgärdas även skyddsombudet.
När jag skadat mig lagades maskinen nästa dag. Arbetsgivaren klarade sig undan någon påföljd han hade ju lagat maskinen.
Fick sparken för jag kunde inte jobba var ju så påverkad av smärtstillande.
Fk ansåg jag var " förverkad" efter flera försök hitta någon sysselsättning blev jag förtids pensionerad. Enl. Läkare kan de inte hjälpa mig mer än smärtstillande läkemedel. Äter Tramadol dagligen och Citodon vid behov. Min underbara läkare på VC försöker hela tiden hitta på alternativ men än inte lyckats minska antalet tabletter. Provat allt tror jag, Min smärt professor sa 2000 att jag får försöka leva med värk. Har fått tinnitus av värken ofta spänner musklerna i halsen så låter som jag är i målbrottet. Bara för en skitstövel skulle tjäna några kr.
Han som hade mer än 800.000 kr i årsinkomst.
Ska inte säga vad jag önskar såna as...
Vit t-shirt, svarta spetstrosor och varma sockor. I soffan under en filt.
Nattkläder