• Peter37

    Vad har du på dig nu?

    Vad har du på dig för kläder just nu?

    jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

  • Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    InTheShadow skrev 2014-04-06 07:00:06 följande:
    Svarta mjukisbyxor en grön tröja och jag kan inte sova. ..
    Morrr!👹
    Vad gör vi då?😱
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 07:09:36 följande:
    Morrr!👹 Vad gör vi då?😱

    Hjälp!!😲 Jag vet inte? Kryper upp i soffan och dricker varm choklad? Sitter i skuggan och kikar runt lite? Med min fantasi kan man ta sig hur långt som helst 😏😁
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    InTheShadow skrev 2014-04-06 07:14:37 följande:

    Hjälp!!😲 Jag vet inte? Kryper upp i soffan och dricker varm choklad? Sitter i skuggan och kikar runt lite? Med min fantasi kan man ta sig hur långt som helst 😏😁
    Haha...
    Hoppas den är spetsad med något starkt...typ mynta, grädde och marshmallows...morrr👹
    Kryper närmare dig...inte för att det är mysigt eller så...bara för att ge dig obehaglig...masserar din fötter för att vara riktigt otäck där i skuggan.
    Kollar vindögdt på dig och lägger en hand på ditt lår....morrrr👹
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 07:33:06 följande:
    Haha... Hoppas den är spetsad med något starkt...typ mynta, grädde och marshmallows...morrr👹 Kryper närmare dig...inte för att det är mysigt eller så...bara för att ge dig obehaglig...masserar din fötter för att vara riktigt otäck där i skuggan. Kollar vindögdt på dig och lägger en hand på ditt lår....morrrr👹

    Varm choklad spetsas alltid ... Krypa nära och så....Det låter verkligen obehagligt....absolut...jahadå....sant 😯😛
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    InTheShadow skrev 2014-04-06 07:42:32 följande:

    Varm choklad spetsas alltid ... Krypa nära och så....Det låter verkligen obehagligt....absolut...jahadå....sant 😯😛
    Haha...va bra man vill att det ska susa till lite!💫😻
    Koppen tom...blir håriga monstret allt mer att bara vilja vara mer obehaglig, ställer bort våra koppar bryskt på de vadderade hjärtformade underläggen på bordet med ett klirr...

    Lutar mig bakåt...vet inte riktigt vilket öga jag ska titta på dig med men bestämmer mig för vänster då du sitter till höger så det riktigt får skela iväg otäckt...👀

    Lägger min varma hand på din kalla rygg och känner hur du ryser till av upphetsning...ööö menar obehag...morrr👹
    Jag förflyttar handen sakta upp mot din nacke...
    Sveper in i nackhåret obehagligt på dig...tar ett fast monstergrepp om din nacken...känner din lena hals pulserar av obehag...
    Böjer mig fram över dig som en vampyr som ska suga blod och kysser din hals otäckt försiktigt...samtidigt kommer vänsterhanden smygandes dragandes och hasande på ditt vänsterlår vidrig mysigt...morr👹
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 08:24:52 följande:
    Haha...va bra man vill att det ska susa till lite!💫😻 Koppen tom...blir håriga monstret allt mer att bara vilja vara mer obehaglig, ställer bort våra koppar bryskt på de vadderade hjärtformade underläggen på bordet med ett klirr... Lutar mig bakåt...vet inte riktigt vilket öga jag ska titta på dig med men bestämmer mig för vänster då du sitter till höger så det riktigt får skela iväg otäckt...👀 Lägger min varma hand på din kalla rygg och känner hur du ryser till av upphetsning...ööö menar obehag...morrr👹 Jag förflyttar handen sakta upp mot din nacke... Sveper in i nackhåret obehagligt på dig...tar ett fast monstergrepp om din nacken...känner din lena hals pulserar av obehag... Böjer mig fram över dig som en vampyr som ska suga blod och kysser din hals otäckt försiktigt...samtidigt kommer vänsterhanden smygandes dragandes och hasande på ditt vänsterlår vidrig mysigt...morr👹

    Jaha...så sitter jag här och rodnar en helt vanlig söndagsmorgon 😮 Nu pratar vi om vädret....vädret är .....bra 😷🍵
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    InTheShadow skrev 2014-04-06 10:10:48 följande:

    Jaha...så sitter jag här och rodnar en helt vanlig söndagsmorgon 😮 Nu pratar vi om vädret....vädret är .....bra 😷🍵
    Moahahahaha....*snark* morrr👹
    Vädret är på G att bli exemplariskt underbart...solen börjar sakta arbeta sig genom molnen likt ett monster penetrerar en skuggas hjärta!💜💋

    Vi hörs!😆
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 10:26:37 följande:
    Moahahahaha....*snark* morrr👹 Vädret är på G att bli exemplariskt underbart...solen börjar sakta arbeta sig genom molnen likt ett monster penetrerar en skuggas hjärta!💜💋 Vi hörs!😆

    Säger godmorgon och tycker helt plötsligt att solen värmer gott i skuggan
Svar på tråden Vad har du på dig nu?