Inlägg från: hallåja |Visa alla inlägg
  • hallåja

    ~*~ Bilda en mening no 5 ~*~

    Man jäktar över lite knasiga kolor och somliga somnar aldrig

    K A L E N D E R

  • hallåja

    Soligt norr om Robertsfors joggar Orvar och Bosse bakom ilande gammal tant,  långt åk när gammal tant också ramlar direkt.

    Haha

    R A G G A R S T R Ä N G

  • hallåja
    hallåja skrev 2010-01-22 03:13:26 följande:
    Soligt norr om Robertsfors joggar Orvar och Bosse bakom ilande gammal tant,  långt åk när gammal tant också ramlar direkt.HahaR A G G A R S T R Ä N G
    Oj, jag satte in ett O för mycket. Jag får korrigera texten:
    Soligt norr om Robertsfors joggar orakade Bosse bakom ilande gammal tant,  långt åk när gammal tant också ramlar direkt.

    Haha

    R A G G A R S T R Ä N G
  • hallåja

    Tack för receptet! :) Haha

    Therese har endast roligt ensam som eländig syster i tomma trådar, eller roligt på ångande java osande bilar beryktade enligt tråkmånsar.

    L E I A T O R K A R R Ö V I B L A N D :P

  • hallåja

    Hahaha, den va riktigt bra!

    Rabalder i Malmö bakom riktiga orsaker är riktigt envisa när tanter anklagar skolbarns kliande mammor över rebellerande tanter

    Jag vet inte hur länge du jobbar..vill inte skriva en supermening till nån stackars oskyldig :)

    B L U E M O N K E Y

  • hallåja

    Tack för det! :) Jag slutar 06.30 Tiden kan inte gå långsammare.

    Mannen orkar redan gå ovanför natt arbetarnas ridå, bakom eländet, tills ensamheten tar slut, tar arbetet ro tills arbetarna regerar

    Jäklar va många A och T. Puh! Lite poetiskt blev det också :)

    L Y C K A T I L L P Å T Å G E T

  • hallåja

    Det är du inte ensam om, kan jag meddela. :)

    Helen erinrade Morgan om choklad-hallon swiss och varma apelsiner som äts när gamla Elin nollar.

    Puh! Den satt långt in, allså.

    P U S S O C H K U S K

Svar på tråden ~*~ Bilda en mening no 5 ~*~