• Svar på tråden Vad har du? Tråd nr 5
  • lalasmama

jag har haft en kaos-artad dag på jobbet & pustar nu ut.. {#lang_emotions_tongue_out}

vad har du?

♥ familjen = kärlek ♥
  • OsminkadSanning

jag har kommit fram till att jag får plugga i helgen

vad har du?

• MagicaDH

Jag har ätit otroligt god mat i kväll!

vad har du?

• OsminkadSanning
    Jag har testat att kopiera in en bild här och det funkade prima som ni ser =)

vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-03-04 21:53:46 följande:
    snart 22 :/ fast jag har velat haft barn sedan 16 års ålder... det börjar bli olidligt spec nu när alla andra fåt barn
    22 är ju ingen ålder... Förstår om det är jobbigt då jag ju själv vet hur det är att längta år efter år. Men du är ju fortf väldigt ung. Jag som snart blir 31 har ångest så det räcker och blir över att jag fortf inte lyckats få barn. {#lang_emotions_cry}

Jag skulle ge mycket för att få vara typ 25-26 igen och ha fler år på mig att försöka få barn utan att bli allt för gammal om/när första barnet kommer. Tyvärr blir det ju inte alltid som man vill. {#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • OsminkadSanning
    GossipGirl skrev 2010-03-05 20:55:18 följande:
    22 är ju ingen ålder... Förstår om det är jobbigt då jag ju själv vet hur det är att längta år efter år. Men du är ju fortf väldigt ung. Jag som snart blir 31 har ångest så det räcker och blir över att jag fortf inte lyckats få barn. Jag skulle ge mycket för att få vara typ 25-26 igen och ha fler år på mig att försöka få barn utan att bli allt för gammal om/när första barnet kommer. Tyvärr blir det ju inte alltid som man vill.
    Men jag känner dock på mig att jag aldrig kommer kunna få barn, vet inte om det är en sann oro men jag har aldrig varit och vågar inte gå och undersöka det. Mest för att få min värsta mardröm besannad. Barn är allt jag brinner för dfr jag pluggar till lärare...

Hoppas på att det går vägen för dig jag håller mina tummar och tåår
  • spöke
    OsminkadSanning skrev 2010-03-05 22:36:23 följande:
    Men jag känner dock på mig att jag aldrig kommer kunna få barn, vet inte om det är en sann oro men jag har aldrig varit och vågar inte gå och undersöka det. Mest för att få min värsta mardröm besannad. Barn är allt jag brinner för dfr jag pluggar till lärare... Hoppas på att det går vägen för dig jag håller mina tummar och tåår
    det tror jag är en ganska vanlig rädsla... kram!
  • OsminkadSanning
    spöke skrev 2010-03-05 22:41:09 följande:
    det tror jag är en ganska vanlig rädsla... kram!
    mjo ingen rolig rädsla heller, spec när jag har så oregelbunden mens å allt tjaffs heller... men jag måste ta mig i kragen och undersöka, får väl bryta ihop. Jag kan ju alltid adoptera...

Jag har beslutat mig för att rensa rejält i mitt rum

vad har du?
Svar på tråden Vad har du? Tråd nr 5