Sex i webbcam..?
Nu äre såhär att jag har träffat en kille och vi har väll "inlett något tillsammans" för vi bor på distans. Ganska långt ifrån varandra..
Och för att kunna ha något typ av sexliv när vi är ifrån varandra så har vi använt oss av msn. MEN, nu kommer problemet: Jag är inte direkt den typ av tjej som bara fläkar ut mig hur som hels i en cam. Nu är ju inte han VEM SOM HELST, men alltså har aldrig gjort något sånt här tidigare.. Har heller aldrig haft telesex med någon. (men nu ska ni INTE tro jag är dålig i sängen bara för det, för det är jag inte) ;)
Jag känner bara att jag vill veta HUR jag ska komma över lite av den här "rädslan" inför detta, att känna mig avslappnad och kunna njuta själv lika mycket som jag antar att han gör av att kunna se mig..? Hur tänker ni killar i situationer som dessa? Och hur tänker ni tjejer?
Jag känner mig ganska pryd sådär, och det känns bara så dumt om man har telesex eller sex via webbcam. Vill på nåt sätt komma över detta, och bli proffs! haha :) Jag vill ju att han ska må bra, även fast inte jag kan vara där nära och tillfredställa honom.. En lite jobbig sits bara.. är trygg och självsäker i mig själv annars som person. Vet vad jag vill ha och tar för mig av det jag vill ha. Men när det kommer till just detta, ja.. då vet jag inte varför jag går i baklås?!
Hjälp skulle behövas! :)