• Anonym

Sex i webbcam..?

Nu äre såhär att jag har träffat en kille och vi har väll "inlett något tillsammans" för vi bor på distans. Ganska långt ifrån varandra..
    Och för att kunna ha något typ av sexliv när vi är ifrån varandra så har vi använt oss av msn. MEN, nu kommer problemet: Jag är inte direkt den typ av tjej som bara fläkar ut mig hur som hels i en cam. Nu är ju inte han VEM SOM HELST, men alltså har aldrig gjort något sånt här tidigare.. Har heller aldrig haft telesex med någon. (men nu ska ni INTE tro jag är dålig i sängen bara för det, för det är jag inte) ;)

Jag känner bara att jag vill veta HUR jag ska komma över lite av den här "rädslan" inför detta, att känna mig avslappnad och kunna njuta själv lika mycket som jag antar att han gör av att kunna se mig..? Hur tänker ni killar i situationer som dessa? Och hur tänker ni tjejer?

Jag känner mig ganska pryd sådär, och det känns bara så dumt om man har telesex eller sex via webbcam. Vill på nåt sätt komma över detta, och bli proffs! haha :) Jag vill ju att han ska må bra, även fast inte jag kan vara där nära och tillfredställa honom.. En lite jobbig sits bara.. är trygg och självsäker i mig själv annars som person. Vet vad jag vill ha och tar för mig av det jag vill ha. Men när det kommer till just detta, ja.. då vet jag inte varför jag går i baklås?!

Hjälp skulle behövas! :)

• Svar på tråden Sex i webbcam..?
  • Dilong

Drick sprit innan eller under akten, och förträng tanken att det du gör i kameran kan sparas för evigt och visas på YT.

• Anonym

haha! men fyyy va hemskt! där vill man ju verkligen inte hamna :)

• Anonym

lite fjortis varning på detta

• Dilong
    Bedhead skrev 2009-12-06 17:54:57 följande:
    Man ser fördjävlig ut.
    Då slipper du.
  • Anonym

Avigast: nej, inte riktigt jag heller. men känner bara att detta är ju ett sätt att kunna vara nära honom när man är på långt håll.. det är ju inte så att man har möjlighet att ses varje helg även fast man vill med tanke på avståndet.

• Anonym

Var riktigt försiktig med camsex, och tänk efter mer än en gång innan du påbörjar något. Det finns flera program där man kan spela in den man camar med. Och det är inte roligt att hitta sig själv pullandes på diverse sidor. (Hände en kompis till mig)

• koa

cam och msn är spännande och trevligt om man känner personen man gör det med =)

• Anonym

anonym nr.7: men herregud! håller med att man måste nog vara riktigt säker på vem det är man har att göra med för att kunna lägga ett sånt förtroende i dennes händer.. man vill ju gärna inte precis som du säger se sig själv på olika sajter :S

• hohanonsos

Har en kk på 70 mils avstånd och är lite nyfiken på hur man faktiskt göt för att cama med varann, det vore ju skönt att kunna göra med än skicka bilder och njuta av dom bara.
    Min kk har provat cam och tycker det är häftigt, jag har inte. Spela in- hur gör man? Hur kopplar man upp och når varannn?
    Ser att man kan hamna på oönskade ställen, hur går det till? Lite okunnig som ni förstår-hjälp mig!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-06 18:13:26 följande:
    anonym nr.7: men herregud! håller med att man måste nog vara riktigt säker på vem det är man har att göra med för att kunna lägga ett sånt förtroende i dennes händer.. man vill ju gärna inte precis som du säger se sig själv på olika sajter :S
    Nej det är verkligen ingen trevlig situation, men jag kan ju tipsa om er att, som sagt, var försiktig, lita på killen, ha gärna kontakt en längre tid så ni båda känner att ni kan lita på varann. Camsex kan vara hur mysigt och spännande som helst, så länge man känner killen/tjejen man gör det med
Svar på tråden Sex i webbcam..?