Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

Undersköterska NTI Distans

Studerat där sedan den 25 maj i år.Inne på andra kursen

• WhiteAngels
    hoopie skrev 2009-12-10 15:39:03 följande:
    Okej. Läser du alltså bara en kurs i taget då eller? Hur tycker du att det fungerar?
    Ja en kurs i taget,fungerar bra,då slippe rman blanda i hop med flera andra ämen
  • WhiteAngels
    hoopie skrev 2009-12-10 15:36:30 följande:
    Jag ringde dem och frågade och dem kontaktar någon praktik ordnare som fixar det. Man går alltså via skolan, så det är ju bra
    Jag får själv fixa...
  • WhiteAngels

i morrn ska jag göra teri prov i medicinsk grundkurs...ganska nervös faktiskt.men sen får jag ta studieuppehåll p å8 veckor minst =((

• WhiteAngels
    Kenzie skrev 2010-01-12 11:29:01 följande:
    Jag börjar läsa medicinsk grundkurs på NTI på måndag. Spännande
    Den är ganska maffig o tuff,mycket arbete  o myyyycket att läsa..ja det ser du ju själv på tjockleken på boken!
  • WhiteAngels
    Kenzie skrev 2010-01-12 11:34:25 följande:
    Mm jag vet det lär nog bli kämpigt. Men jag är bara så glad över att läsa ett ämne som faktiskt intresserar mig istället för att traggla med kärnämnena Får se hur det går att läsa samtisigt som jag är föräldrarledig men det löser sig säkert
    Det är sant,men medicinsk grundkurs var den kurs jag bävade mest för ,men hittils är jag godkännt i alla insändninsuppgifter och 2 delprov,bara det teoretiska kvar och det tänkte jag gör ai morrn,sen ska jag sälja boken o så får jag ta studieuppehåll på 8 veckor,det som är mest tradigast tyvärr..men men ...
    Att vara föräldrarledig o plugga är inga problem,jag var hemma med tre barn från maj -09 till aug -09 o sen nu under jullovet på 3 veckor en det har faktiskt gått super ändå.
    Jga har pluggat mitt på dagarna,tidiga mornar typ kl 06 på morronen mednas familjen sover o även kvällar o halvt nätter.det funkar om man ger sig fan på det!
  • WhiteAngels
    ericas mamma skrev 2010-01-12 13:42:55 följande:
    just nu läser jag barn och ungdomssjukvård, väldigt intressaqnt
    Vad får man läsa om där ?vart kan man få apu ?Jag har tänkt att läsa den sen efter dom andra obligatoriska
  • WhiteAngels
    Nu  har jag lite studieuppehåll.ska till min syo och söka ny kurs på torsdag och jag tror att det blir social omsorg denna gången eftersom det är en ganska stor kurs känns det lika bra att ta den nu.Det är det enda negativa att man får gå sysslolös mellan 2-3 veckor innan man kan starta ny kurs {#lang_emotions_yell}
  • WhiteAngels
    SandvikenMamma skrev 2010-01-18 08:07:43 följande:
    Jag behöver. Hur mycket vill du ha för kalaset? :)
    Har inboxat dig så dom inte tar bort tråden =)
Svar på tråden Undersköterska NTI Distans