Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

Undersköterska NTI Distans

kalmar brud skrev 2010-02-09 09:48:30 följande:
    Måste man ha alla rätt på närvaro uppgiften???Jag råkade trycka helt galet på en fråga och fick ju då bara 3 poäng
    hur kunde du få 3 poäng..
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-09 10:03:49 följande:
    Det var 4 frågor
    ok då har dom gjort om det sen jag läste kursen,hade alltid bara 2 frågor
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-09 13:14:35 följande:
    *Vården ska bygga på respekt för patientens självbestämmande och integritetHur kan man skriva denna med egna ord?
    Ring din lärare om du fastnar,enklare att diskutera med han eller hon
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-09 15:08:50 följande:
    Fallbeskrivningen var inge lätt... Får nog ta en paus nu till i morgon och ta nya tag då
    Vilken var det nu?
  • WhiteAngels
    Ungmamma83 skrev 2010-02-10 16:20:38 följande:
    det står ju precis hur du ska göra...
    Ja jag förstår inte alls vad som är problemet.Jag kan den med en gång när jag ser den.
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-16 11:27:53 följande:
    Vad menar dom med detta på inlämningsuppgift 2... Vecka 3 i vård och omsorgs arbeteReflektera över samtalets betydelse?
    Men asså du ska reflektera över samtalets betydelse,kort och gott.inget svårt.
  • WhiteAngels
    hoopie skrev 2010-02-16 14:34:30 följande:
    Någon som är på fallbeskrivning 2? Evert Alkholist men bensår. Tycker den är lite svår, men har pratat med min lärare, det hjälpte. Så får försöka att fixa den nu
    Har gjort den men fan ninget svårt med den.
  • WhiteAngels
    hoopie skrev 2010-02-16 14:36:59 följande:
    Okej men du verkar inte tycka något är svårt du Skönt för dig! Men alla är väl olika..
    Nej inte i den kursen,den tyckte jag var lätt.Medicinsk grundkurs var heller inga problem.Det är sällan jag behövt höra av mig till lärare,sitter man bara ao tänker o samlar källor så löser det sig
  • WhiteAngels
    hoopie skrev 2010-02-16 14:43:50 följande:
    Men vad bra.. tror dock att man har lättare för vissa saker.. tråden startade jag för att man ska kunna hjälpa varandra lite om det behövs, eller om man har nån fråga
    ahh men i bland om man har tusen frågor är dte bättre att ringa sin lärare än att anta att andra ska svar på fågorna.Jag har inte alls lätt för skolan men har lixom gett ,ig fan på att klara den
  • WhiteAngels
    kalmar brud skrev 2010-02-17 13:58:20 följande:
    Hur går delproven till??? Ska göra det första delprovet på fredag i Vård och Omsorgsarbete... Har man en viss tid på sig? Är det frågor som man ska skriva eller är det kryssfrågor som på närvaro uppgifterna?
    Kanske inte så smart att avslöja det.det är ett delprov där du ska visa vad du lärt dig elle vad du behöver läsa på mer på.
Svar på tråden Undersköterska NTI Distans