Sätt stopp för barnafödandet!!!!!
Jag orkar inte längre vara PK och hålla tyst för att inte göra andra arga, jag måste säga vad jag tycker!
Vi har ett stort problem i Sverige som kostar oss massa pengar och skapar stora problem i vårt annars så trygga Sverige, och det är barnafödandet. Vi släpper ut barn ur mammornas magar som om vi hade hur mycket pengar som helst, när vi faktiskt inte har råd med det!
Varje barn kostar många miljoner kronor per år att fostra, nära, undervisa och ge utbildning, de ska ha gratis tandvård, som vi vuxna svenskar inte får, och en hel massa andra privilegier. Det är pengar som de redan födda behöver långt mer, såsom pensionärer, sjuka och redan födda arbetslösa.
PK-maffian och barnkramarna kommer säga att jag bara är misoneonatal, pedofob eller barnfientlig, men det kallar man ju alla numera som kritiserar den problematiska familjepolitiken! För det är ett FAKTUM att politikerna blundar för problemet, och rentav uppmuntrar till barnafödande i en tid när vi inte har resurser för de redan födda!
Det handlar inte bara om resurser, det handlar om att värna de redan föddas kultur också! Det är ingen hemlighet att dagens unga inte tar till sig så mycket av redan existerande svensk kultur, utan de skapar egna kulturella sfärer som de tycker ska konkurrera med och ersätta gamla svenska värderingar och kulturformer! Hur många unga går på logdans eller dansbandsafton? Hur många går på discon som spelar amerikansk blip-blop-musik? Unga är dessutom oftare feminister, queera och andra konstiga livsstilar, som inte passar ihop med den svenska kärnfamiljen och dess värderingar.
Det är heller ingen hemlighet att unga står för en majoritet av både våldsbrotten och stölderna. De drar runt på stan och rånar äldre. Hur många medelålders eller pensionärer har vi hört talas om som rånar yngre människor? Inga!
Man tycker att de borde vara tacksamma som får födas i det här landet, men istället gör de revolt och ser ned på de som levt här längre. Sådant borde inte tolereras!
Här kommer en länk från norge om hur hemskt det är med barn och ungdomar:
www.ungaedumma.duh/kobajs&nonsense.pdf