Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3
Kuddigt, vad kul att du tittar in och vad kul att sonen mår bra.
Fast jag tror nog Septemberängel har fått en liten bebis elller............... vi är väldigt nyfikna.
Kuddigt, vad kul att du tittar in och vad kul att sonen mår bra.
Fast jag tror nog Septemberängel har fått en liten bebis elller............... vi är väldigt nyfikna.
GRATTIS Septemberängel, vad kul att sonen kommit. Hur stor var han?
Idag pratade min sambo med sin brorsson 3,5 år och efter en stund men bara ja och nej så frågade han när kusinen kommer, slängde telefonen och så hörde min sambo att han sprang runt och skrek två, tre veckor om och om igen. Han har börjat fråga om ett syskon men föräldrarna har kontrat med att han får en kusin istället.
Igår kväll fick jag något som kanske var 4 förvärkar, och sambon undrade om det var dags..... men sen försvann de och nu har jag inte kännt något, får nog vänta två veckor.
Vad kul att det börjar närma sig för flera.
Vera, tycker också att det är synd om mig just nu , insåg precis att ingen ska gå och äta lunch på min avdelning (så här på min näst sista dag). Men men får väl gå ut och uträtta ärenden och köpa något gott med mig (istället för matsalen).
Så visst har man rätt att tycka synd om sig själv även om vi snart får världens bästa present.
Septemberängel, tjuvkollade på Webbisar , vilken sötnos. Tittade för någon dag sedan och gissade (på datumet), och jag hade rätt.........
Min sambos favo namn är Oliver men då han inte vill ha något "topp namn", så har han strykigt det. Jag tycker alla tre namn är jättefina.... så tyvärr ingen hjälp från mig.
Vanille, vilket segt besök. Hoppas det sätter igång snart.
Sista dagen på jobbet , känns lite smålustigt att man inte ska tillbaka hit förän runt maj nästa år.
Fru Hagelin, idag har jag garderat mig och har date med min "kompis" arbetskollega som jobbar på en annan avdelning. Mina arbetskollegor har däremot ordnat fika på eftermiddagen .
Igår kom en kollega (som jag inte ser så ofta) och bara skrattade när hon såg hur mycket magen växt , den pekar rätt ut, kontigt att man inte trillar framåt.
Igår satte vi upp två hyllor i Harrys rum..... så nu är det bara han som fattas .... och så en fin ljusslinga kanske
.
Herr Hagelin, tycker absolut pappan ska vara med..........men kom på ett men........ om jag var typ 18 och inte var tillsammans med pappan (eller egentligen aldrig varit), skulle jag nog kanske vara tveksam till att ha med honom (eller om man blivit lämnad av barnets pappa tidigt).... men har aldrig varit i en sådan situation........
Enkel fråga men blev lite komplicerad när jag började tänka .
Ikväll misshandlar min son mig . Försöker fylla i försäkringskassans planering, insåg att imorgon var sista dagen om jag vill ha pengar från imorgon....... och samtidigt håller killen på att sparka sig ut genom magen. Nu har jag slutat jobba så nu kan han komma
.
Fröken Lycklig, grattis till den stora grabben, hoppas ni alla mår bra.
Vera, gu vad jobbigt det låter.
Fru Hagelin, kommer ni ha tillgång till dator under hotellvistelsen?
Igår kväll var Harry väldigt aktiv och tror han snurrade runt, för nu känns det som han ligger annorlunda. På fredag ska vi till BM så jag hoppas han fortfarande ligger nedåt.
Idag har jag haft min första lediga dag , hade sovmorgon till 10 och sedan har jag putsat våra monsterfönster (kallade killen som skulle sätta upp persienner dem) i vardagsrummet, frostat ur frysen och lagat lite mat som jag ska frysa in.
Imorgon kanske man skulle käka praliner i soffan..........
Vanillie, grattis till Alice, vad söt hon är.
Idag blev jag väckt av att min mamma ringde 10.30 . Hon blev helt chockad över att jag fortfarande sov
. Hon är pensionär och kallar 8.oo SOVMORGON (fast det lär jag väl också göra om någon vecka).
Imorgon blir det inte sovmorgon för då ska vi till BM vid 10.oo, få se vad hon säger.
Vera vad segt....... hoppas du nu "mognar" snabbt.
Idag var jag hos BM, SF mått var 32, ska bli väldigt intressant på måndag (TUL) att se om han verkligen är så liten som magen tyder på. BM kollade om han låg neråt idag eftersom jag var lite orolig... måste ha skrämt Harry då hjärtljuden då plötsligt låg på 160... hade dock gått ner till 150 någon minut senare. Min BM tog in en "äldre" BM som också kollade att Harry låg rätt. Hon sa att han var fixerad och hon kände att jag hade en bra bäckeningång vilket borde tyda på att utgången också var bra... alltså lättare förlossning , lät ju väldigt bra.
Ha en trevlig helg och hoppas på en bebis i alla fall.
Nu ska jag äta en semla .
Sol, då kanske det är på g .
Vanillie, när vi var på föräldrarkursen på BB fick hon det att låta som om "att det var helt ok att amma", hade tänkt räcka upp handen och säga att jag tror det är tvärt om att det är de som inte vill amma som har svårt att "få förståelse" för det.
Igårkväll var Harry och jag på tjejparty middag, tänkte att det skulle sätta lite fart men inte. Verkar inte som han tänker komma på sin planerade dag....... Imorgon ska jag på TUL och sedan fotbehandling, så då får han vänta tills på tisdag.
Ha en trevlig allasdag........väntar på en liten present... men har fått reda på av sambon att det är köpmännens påhitt
.