Inlägg från: Lillstrumpa 08 |Visa alla inlägg
  • Lillstrumpa 08

LCHF

Hej!

Jag hänger på här inom kort. Har varit hängiven LCHF-anhängare i snart 3 år, men inte ätit så hela tiden. Jag är inte överviktig i medicinsk bemärkelse men skulle vilja gå ner några kilo. Har lyssnar på Annika D 2 gånger och varit på endags seminarium i ämnet.

LCHF intresserar mig mest för de hälsoeffekter det ger och för att det stör mig till döds att livmedelsindustrin styr våra kostråd.

Just nu äger jag ingen våg, men skriver in mig när jag köpt en. Nu läser jag vad ni skriver för inspiration.

• Lillstrumpa 08
    Matillin skrev 2010-01-11 11:19:58 följande:
    Nej det var inte supemumsigt om man säger så Men pålägget gjorde det ätbart. Har förresten kommit på vad jag ska göra för att få fart på magen, KAFFE!! Dricker inte det så ofta men kom på att det brukar sätta fart, så jag testade i morse och det gav resultat, direkt Ett tips till er som liksom jag fått lite trög mage av kosten Nu ska jag iväg och handla och sen till skolan, första skoldan idag.
    Annars är linfrö bra om man inte vill bälja kaffe, om man äter det 1 msk linfrö på morgonen varje morgon så hjälper det magen.
Svar på tråden LCHF