Inlägg från: mysmarre73 |Visa alla inlägg
  • mysmarre73

LCHF

VIKTLISTA VECKA 2{#lang_emotions_cheers}

Namn         Startvikt          Vikt          +/-         Totalt             Antal veckor

frökenskabb    67.2             62.3         -1.1         -4.9                    5
    Sariat             57.6             54.9         -2.7         -2.7                   1
    Sunflower        85               84,5          0,5          -0,5                   1
    mysmarre        89               84            -5              5                      5

här komer en till-
  • mysmarre73

Hej alla.

fy vad drygt det är när vikten står stilla har vägt samma snart i en vecka... suck

• mysmarre73
    Lullisgirl skrev 2010-01-16 14:58:29 följande:
    Jo sånt är deprimerande...men det är ju så att om man bara fortsätter så kommer kroppen ge med sig. Kämpa på!
    ja tack för de orden. jag ger inte upp i första taget...;) skönt o ha fler som peppar varandra.
  • mysmarre73
    NoMercy skrev 2010-01-16 15:02:56 följande:
    Skippa vågen...kroppen lever sitt eget liv och det bästa är kanske som tjej att väga sig en gång i månaden eller nåt. Direkt efter mens när man väger som minst. Jag har slängt vågen, men vet ju att det kunde skilja i vikt på fler kg på några dagar....
    ja jag vet man stirrar sig blind på vågen väger mig varje dag. men man kanske ska göra det en gång i veckan istället. mäta är ju det bästa. ;)
  • mysmarre73

hej alla. vad ändvänder ni för att reda brunsås......
    Vilken tomatpure är däe minst kh i.

Svar på tråden LCHF