LCHF
Hej alla LCHF:are!
Hej alla LCHF:are!
helene306: Jo alltså jag är inte överviktig, det vet jag. Men jag vägde ca 50 innan så alla mina kläder passar då. Har en hel hög med byxor som jag gärna vill komma i igen. Kan ju vara värt ett försök. Plus att många mår så bra av av att äta så!

usch... jag har redan huvudvärk haha .. de e ju ändå 15 timmar utan kolhydrater...
tack.. då ska jag stå ut. Det känns skitkonstigt att trycka i sig massa fett.. man är så inlärd med att man ska akta sig för fett speciellt mättat då. fast det ska ju vara bra så..
tack för att ni svarar så snabbt, kul o snacka med er=)
Grattis till era graviditeter, vad mysigt!
godkväll alla LCHF:are!!
Hej igen o tack för svaren på mina alla frågor.
Hej och godkväll!!

godmorgon!
nu har jag ätit detta i 1,5 vecka och jag är fortfarande alltid hungrig tycker jag. Vad kan vara fel?
Frukost: Gräddkaffe, TY med vispad grädde o kanel 1 finn crisp med 3 cm bregott, 5 skivor ost och gärna en tjock skiva brieost på det=)
förta veckan gik jg ner 2.7 kg så det va ju toppen men denna känns inte helt hundra..
ty=turkisk youghurt
Tack för era svar. >Jag ska prova strunta i grädden(förutom i sås) och yoghurten .. även finn crispen..
Mattilin: Nä det är aubergine.. jag gjord een variant på det i förrgår.. SKITGOTT.
nu syndar jag som bara den.... VIN.. men gott är det=) ska snart slänga i mig lite fläskfilé med massor av kryddsmör...
godmorgon! vecka 2 avklarad och jag har gått UPP 8 hg.. kul. vad fan gör jag nu. enda synden jag gjort i veckan var vin i lördags.