LCHF
Lady D: vad är äggmjölkslatte?
Lady D: vad är äggmjölkslatte?
Lady D: låter skumt men då ni är minst två här som brukar dricka det måste jag ju prova jag med
Jag har ätit enligt lchf en vecka nu och är in o läser här ofta för att ta del av alla tips och tankar.
Jag vet om detta med den konstiga andedräkten o törsten, men jag tycker också att mina tänder lätt får en konstig beläggning o huden i ansikte o händer är snuuuustorra. Har det ngt med kosten att göra tror ni?
Helene: jag dricker o dricker, men har jobbat på en mässa där det var väldigt torrt hela helgen, så jag ska passa på att dricka extra mycket idag. Maccadam: peta bort brödet eller fråga om det finns kvar av rörorna som är i...
Jag äter antingen middagsrester till frukost om det krisar, men vanligtvis äggröra och rökt lax eller bacon tillsammans med en fetaoströra, sallad och kaffe.
Jag har gått ner 1.5-2.5 kg nu o har ätit lchf i en veckas tid o fått plattare mage. Jag äter rejält med fett för att sätta igång förbränningen. Jag har förstått det som ett vanligt kvinnligt problem att äta för mycket grönt och för lite fett...
Jag äter oliver o ostar då, favoriten är att göra parmesanchips, riv osten o dutta ut små högar på bakplåtspapper. Grädda i 200C tills de får bra färg o doppa dom ljuvliga chipsen i en god fetaoströra!