Inlägg från: MrsFreckles |Visa alla inlägg
  • MrsFreckles

LCHF

Hoppas det ar OK att jag hoppar in har!? Korde LCHF for ett ar sedan ungefar, 4-5 manader, och madde jattebra men sa lurade sig kolhydraterna in igen...Nu ar det dags igen. Tanke kora ganska strikt i borjan och forsoker att se det mer som en livsstil, men minst 6 kilo vill jag ha bort, de envisa gravidkilona (och det ar over 2 ar sedan dottern foddes...  )

• MrsFreckles

Kikar in igen - nagra fler som har kokosfett i kaffet tex? Har precis kopt en burk. Brukade ta det nar jag korde LCHF forra gangen.

Parmesanchips ar jattegott!

Kanns sa mycket lattare den har gangen da jag har kosten farsk i minnet och en massa recept sparade. Efter 3 dagar kanner jag mig redan battre, och ar inte det minsta sotsugen, inte hungrig heller!

• MrsFreckles

Har kort 8 dagar nu, och forutom ett fodelsedagskalas i sondags, sa har det gatt jattebra! Kanner mig redan mindre kring magen och framforallt sa kanner jag mig inte svullen langre, gillar verkligen den har kosten! Ska forsoka kora strikt nu fram till paskhelgen, fast ett glas rott vin kommer jag unna mig da och da...

• MrsFreckles

Gokvall! Ar det nagon som har recept pa lembas-brodet? Har kollat i recept-traden men ar inte saker pa om det ar det receptet?!

Svar på tråden LCHF