Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

LCHF

Hurra!! Nu har jag hittat er... Visserligen kör jag Cambridge som en kickstart och för att bryta dåliga mönster, men jag är inte ny på LCHF. I höstas ballade jag ur och skötte inte mig, varpå sockersuget kom som ett brev på posten. Så lite CK nu för att bryta mönster och sen blir det LCHF igen, det bästa ever!

Kram på er!!
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976
    Lady Dahmer skrev 2010-02-18 10:15:39 följande:
    ang. kokosfettet i silverförpackningen: jag vet inte VARFÖR, men jag vet att det inte är bra. Det är processerat på nåt sätt.
    Har för mig att fettmolekylerna är värmda för att hålla längre, och då är fettet inte nyttigt längre på samma sätt som ekologiskt mjukt kokosfett.
    Har också läst tvärtom att det funkar med silverpaketet... Själv kör jag med Cocosa, svindyrt men men.... 
    Min sambo höll på att avlida när jag kom hem med en burk för 250:- haha.
  • Linda1976
    Kenzie skrev 2010-02-18 11:03:35 följande:
    Hurra!! Välkommen tillbaka
    Tack rara du
  • Linda1976
    Liten måne skrev 2010-02-18 12:09:07 följande:
    och jordgubbar och blåbär?
    jordgubbar är sämst. Vilda blåbär bättre än odlade stora amerikanska (som jag iofs tycker är godare, men men... det är ju lite också beroende på hur ofta man äter dem)
  • Linda1976
    sara1981 skrev 2010-02-18 13:13:32 följande:
    Finns på vanliga matbutiker. Brukar finnas vid bakgrejer. Det går bra med vaniljstång, det är ju det pulvret är gjort av.
    Men det måste ju vara skillnad på vaniljpulver och vaniljsocker med svarta korn i? Vad är det för fabrikat på vaniljpulver? jag har i sanningens namn aldrig hört talas om det?
  • Linda1976
    Jen nifer skrev 2010-02-21 13:05:27 följande:
    det står inte hur många kolhydrater de är i mina kokosflingor.. har två olika märken o vet inte hur ja ska ta reda på vilka som är bäst,, dom ena är Dr.Oetker och dom andra heter ATCO tror jag..
    I kokos är det ca 12 gr kolh, men du äter ju å andra sidan inte så mycket....
  • Linda1976
    lillamye skrev 2010-02-27 19:54:15 följande:
    jag äter enligt lshf så va kan man festa till med så här på en lördags kväll??
    parmesanchips!
Svar på tråden LCHF