LCHF
hej hej tänkte ansluta mig till er skall försöka att börja nästa vecka efter en storhandling så d finns mkt hemma att exprimentera med. En fråga hur mkt och hur ofta skall man äta?
hej hej tänkte ansluta mig till er skall försöka att börja nästa vecka efter en storhandling så d finns mkt hemma att exprimentera med. En fråga hur mkt och hur ofta skall man äta?
ännu en fråga hur funkar d om jag lagar denna maten till hela familjen och dom äter typ potatis lr pasta till kommer dom gå upp i vikt istället då?
ok för barnens del är jag inte orolig men gubben e lite orolig att han skall bli värsta tjockisen i såna fall får se hur vi gör, för han vill absolut inte vara utan sina kolhydrater :)
Idag blir d äggröra och bacon till frukost mums
hur e d med honung om man vill ha nåt lite sött typ på youghurten på morgonen e d big no no? tänkte nån tesked lr så
idag blev det äggröra med ädelost och bacon till frukost sen kommer det nog bli en hallon smoothie runt 11 sen stekt kyckling med vitlökssmör och sallad vid lunch runt halv 3 sen har jag problem har blivit bortbjudna ikväll och det skall serveras varm smörgåstårta som jag inte kan äta eftersom d e bröd o så men kan man göra så att man tar med sig nåt eget lr skall jag ta en liten bit och mkt sallad hur har ni gjort när ni skall bort?
tack för tipsen då vet jag hur jag skall göra ikväll
längtar efter brie ost mums
igår gick det jättebra när vi var bortbjudna tog undan brödet bara och hade ätit rejält innan så d funkade fint... Jag har blivit kär i turkisk youghurt d e ju bara sååå gott