LCHF
Är väldigt sugen att prova på det här. Har en hel del misslyckade försök att gå ner i vikt. kanske det här skulle gå bättre.
Lite nyfiken. Hur länge har ni andra hållit på och hur mycket har ni gått ner? Jag behöver gå ner jättemycket.
Är väldigt sugen att prova på det här. Har en hel del misslyckade försök att gå ner i vikt. kanske det här skulle gå bättre.
Lite nyfiken. Hur länge har ni andra hållit på och hur mycket har ni gått ner? Jag behöver gå ner jättemycket.
Tror jag börjar lite imorgon, så får vi se hur det går. Är ju mammaledig ett par månader till. Så det är ju perfekt när man ska börja med något nytt.
Började med lchf igår och har haft lite huvudvärk igår kväll och lite nu på förmiddagen. Är det socker/kolhydrat avgiftningen som gör det?
Annars går det bra och förvånansvärt lätt, än så länge.
Kunde inte hitta pofiber i affären, men det fanns fibrex och det var 5,5g kolhydrater/100g. Tyckte inte det lät så mycket så tänkte att jag kan väl prova iaf. Det blev inget vidare gott. Men det gick ner. Nu har jag fått ont i magen och känner mig helt spänd. Inte kul alls.
Pratade med en väninna nu ikväll och berättade att jag hade börjat med lchf. Hon sa att hon hade en arbetskamrat som också höll på med det och hon sa att det inte är en diet för att gå ner i vikt. Har jag missuppfattat det hela eller? Jag har ju börjat med detta för att jag behöver gå ner i vikt. Känner mig lite nere nu för jag trodde och ville verkligen att detta skulle fungera. Känns inte som någon mening att fortsätta om jag inte går ner något.