LCHF
Nu tar jag laktulos varje dag trots att det är som sirap!
Hej tjejer! Hoppas ni har en trevlig lördagskväll!
Idag shoppade jag med min mamma som sa att hon tyckte att jag såg smalare ut. Alltid något
Är det någon som läst Anna J.D Jacobssons blogg? Det är hon som skrivit boken: Vägen från 137kg.
Otroligt inspirerande!
annajdjacobsson.wordpress.com/
Jag beställde både hennes första bok samt hennes kokbok med en gång!
Nu måste jag bara tipsa om ett recept igen!
Idag lagade jag omelettrulle med baconröra till lunch. Guuuud vad gott det var och vad mätt man blir!
Jag stekte omeletten som en pannkaka på båda sidor och sen bredde jag bara på bacon med lök, CF, keso och philadelphiaost på och rullade ihop. Helt fantastiskt gott!
Nu behöver jag HJÄLP igen!
Imorgon ska jag hem till en kollega och vi ska ha möte hemma hos henne. Idag fick jag reda på att hon ska bjuda på PASTASALLAD! Suck! Vad ska jag göra? Vi är alltså inga nära kompisar (då hade jag utan problem kunnat prata med henne) utan nyblivna kollegor och vi är ju många kollegor som kommer träffas och jag vill inte ha någon disskusion om varför jag inte äter det eller det.
Efterrätten känns lättare att avstå ifrån men om man är bjuden hem på middag känns det dumt att inte äta.
Vad ska jag göra? Låta bli att gå dit? Säga att jag är överkänslig mot gluten och ha med egen soppa? Känns så dumt...
Jag kan inte hitta vikttråden!
Usch idag har jag fuskat BIG! Chips och mjölkchoklad. Inte så mycket men jag skäms!
Blev det ingen vikttråd??