Ögonfransarna
Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta inlägget men det kändes mest rätt här...
Jag undrar när det gäller ögonfransarna, finns det någon näring till dem, typ som en mascara eller likande som mn kn rolla på ??
Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta inlägget men det kändes mest rätt här...
Jag undrar när det gäller ögonfransarna, finns det någon näring till dem, typ som en mascara eller likande som mn kn rolla på ??
Finns ögonfrans in packning i vissa butiker som kicks och åhlens. Dock hjälpte det inte på mina fransar särskilt mycket. Jag brukar lägga på vanlig vaselin som finns på apoteket innan jag går och lägger mej. Då blir mina fransar kanon.
Ja det finns i små tuber man kan köpa, till får man också en borste typ som en mascara borste. In packningen ska sitta på ögonfransarna ca 30 minuter tror jag. Min mamma berättade att när hon var liten hade hon en svår ögoninflammation och av den blev hennes ögonfransar torra och slitna av allt var och skit som kom ur ögonen då hon var sjuk. Läkaren sa då till henne att ta vaselin på. Jag tycker mina ögonfransar blir mindre spröda och fnasiga av vaselinet. Dom blir också lättare att ha och göra med när man sminkar dom.